KLS 06-05

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Citaat:
Origineel gepost door Jesper
Jongens (en eventuele dames), sterkte met wachten. Voor mij begint alles morgen. Eindelijk...

Ook op de KLS?

antwoord: ja (net gelezen in een andere threat *huisvesting*);)

gelijk een vraagje voor jesper..: weet je de afmetingen van je kamer/ is er internet aanwezig?

grtz su

*EDIT* Je woont lekker dichtbij:biertje:
 
Ik zou wel willen, maar ik heb van de ABN geen enkel bericht gehad. Alleen van de Friesland Bank.

Opzich ook wel logisch, want de FB had van mij een verkeerd email-adres doorgekregen, wat de ABN dan ook wel zal hebben. Iemand misschien bereid mij het mailtje toe te sturen?
 
6-4 is nu al een heel gezellige klas! huisvesting is wel prima eigenlijk, ik zit nu in C1 (oudere gebouw, wel internet). Afmetingen 4.5 bij 3 ofzo.
Ik kan alleen maar zeggen dat het hier een mooie tijd gaat worden!!
 
aaaah ik word gek :P hahaha
ik wil ook beginnen, kan niet wachten tot wij er ook zitten en gewoon kunnen beginnen.
vandaag weer met iemand uit de buurt gesproken die amerika net had afgerond.. kan niet wachten
 
ja nu nog 57 :D

maar abn zei tegen mij dat ik deze week wat op post zou krijgen..
ben benieuwd of julllie mensen al wat hebben gekregen..
want ik heb niks gekregen in me brievenbus ..
 
ja ik ben soms een beetje ongeduldig in zulke soort zaken..
ook met het antwoord krijgen van de gvss..
ze zeiden dat het zaterdag zou krijgen ..
dus ik belde maandag ik heb nog niks :grijns:
toen zeiden ze ook al dat ik een beetje meer geduld moest hebben :P

maarjaa ik wacht nog wel weekie
 
ja kheb hem ook :D als iemand wat leuks is opgevallen tijdens vergelijking kan je hem dan hier ff posten :D

bij voorbaat dank
 
ik had al offerte aangevraagd 2 maanden geleden.. daar was de opleiding iets goedkoper maar kwamen ze ook op de 153K. voor de rest nog niks vergeleken

grtz
 
hey,,

gaat er ook een van jullie mensies van klas 06-05 .. xtra natuurkunde les nemen..
om even weer alles terug te halen ...
ik zit er wel aan te denken.. maar ik weet niet .. 100% ..
..
 
Ik weet het niet. ik hoorde het ook pas net dat jullie van die info hebben gekregen. Ik ben nog niet thuis.

Het lijkt me wel handig. Aan de andere kant... ik heb al mijn samenvattingen nog en die kan ik ook even doornemen.

Kost het iets? Wordt het gegeven door de KLS? Is het een stukje service? Zit het al bij je studie kosten? Wie heeft er antwoord op deze vragen.
 
ik denk dat het al ingegrepen is .. maaar das maar een gokje.. maar is wel gezellig toch met ze allen :D weekje kennismaken en wennen aan 't school ritme :D

maar ik denk dat ik er wel naar toe ga het zijn geen lange dagen dus no probs
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan