KLS 06-05

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
LuchtWerker zei:
een bijdrage KRIJGEN? je krijgt helemaal niets... je maandeiljkse bijdrage die je "krijgt" zodra je daar zit van de bank, die "krijg" je niet maar leen je, dat geld is niet van jou maar van de bank! sterker nog je betaalt hun ervoor.


jaa jaa dat lijkt me wel logisch dat je niks "krijgt"
maar ik heb nergens in die offertes kunnen lezen dat je misschien een bepaald bijdrage gestort krijgt op je rekening zodat je nodige dingen kan kopen ..
zoals ik al zei een laptop tv koelkast en misschien sommige die een auto willen kopen ..
anyway . ik heb niet zoveel geld beschikbaar om dit allemaal aan te kunnen schaffen dus vandaar

grtz
 
je brief over de cursus zit er gewoon bij beter kijken su hahaha
niet tte veel aan blonde lief lief blonde meisje denken :P

ik heb goede ogen. iig bij AMC werden ze goedgekeurd. en ik kan de blonde chicks ook nog goed zien dus..:D
 
het is maar een weekje hoeveel zou dat extra moeten zijn .. ? met hele korte dagen ?
dus ik denk dat als het ok in gegrepen zou zijn dat het niet zo duur zou zijn 300 euro ofso per persoon :P
en wat maakt nou die 300 euries uit bij zo'n lening :P hahahahaha
nee maar LW. ik weet het niet


edit: misschien kan je even bellen met klm ?
 
LuchtWerker zei:
Dan zou ik eerder bellen met de kls ;)


dat bedoel ik :P hahaha


maaar ik heb een vette koelkast gezien :| zou deze in ons kamer passen

23126952_1_detail.jpg


ingebouwde 15' lcd tv :grijns::cool:
• Wit LCD-Touch display
• Water- en ijsverdeler
• Indoor watertank
• Elegante Countour-deuren en verborgen scharnieren
• Koelkast Compartiment
- Vouwplank
- Multi-wijnrek
- 3 lades
- Modular Door Bin
- Icebeam deurcooling
• Vriezer Compartiment
- In-Door ijsblokjes machine

precies wat ik nodig heb tijdens me kls studie :D
 
Ik had het niet meer verwacht maar gisteren kreeg ik toch een brief waarin stond dat ik in december al mag beginnen! De komende twee jaar zitten jullie dus ook met mij opgescheept ;)
 
het gaat een duur lening worden als ik mocht kiezen :P ahhahaha
liefst een plasma Tvtje erbij :D .. nieuwe bed met massage bolletjes erin heeerlijk :D word een relaxxxe 2 jaar :D:P

en ooh ja .. erik welcome :D
 
ja het maakt mij niet uit ook al moet ik betalen ..het is wel verstandig denk ik
zo kom je even weer terug in een school sfeertje en krijg je ook de neiging om beetje van je hersens gebruik te maken .. wat ik dus afgelopen paar maanden niet heb gedaan ..

zit op low brain
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan