KLS 06-05

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ey, aangezien jullie met z'n allen nog niet zo lang geleden medische keuring gehad hebben, even een vraagje van mijn kant: de uitslag die de arts je op de dag zelf al geeft, kun je er van uit gaan dat die uitslag klopt of moet het bloed nog onderzocht worden ofzo?
Het was me allemaal een beetje vaag...

maar 'waarschijnlijk' ben ik dus goedgekeurd en kom ik misschien ook wel bij jullie in de klas (weet echter niet of die al volzit???)
 
die zit volgns mij al wel vol maar het kan nog allemaal .weet niet wat kls van plan is.

maar als de arts en die andere zeggen dat het wel meezit. en goed zit..
dan kan je er wel van uitgaan dat het goed is..
als er niks is gevonden in je urine . en je hart ritme etc. allemaal wel goed is .. en je ogen en je gehoor. dan zit het wel goed ;)

tenminste ik vroeg bij elk keuring die ze deden hoe het er voor stond.. en het was wel goed zeiden ze en me medischkeuring was ook ok..

dus ..
 
Heb zelfs nog gevraagd wanneer ik de uitslag zou krijgen, zei die arts, die heb je toch al? Je bent goedgekeurd;)

Weet niet of kls 06-05 al vol zit, vandaag nog iemand bijgekomen in ieder geval, maar zal wel heel krap worden dan allemaal maargoed.
 
DennisKSS zei:
Weet niet of kls 06-05 al vol zit, vandaag nog iemand bijgekomen in ieder geval, maar zal wel heel krap worden dan allemaal maargoed.

nog 2 ;) voor zover ik het weet
eentje heeft zich hier op forum gemeld en die andere niet
 
owh .. ?
toen ik bij de cova zat kwam er een vrouw naar me toe en zei,
hoi..
kan jij misschien ook in december beginnen ipv van februari. want ik denk dat we nog wel wat plek vrijhebben..
toen zei ik Jaaaaaa tuurlijk lijkt me tof :D...
toen zei zij van ; oke dan is het goed.. dan kom je waarschijnlijk in klas 06-05
toen zei ik van; okey is goed.
toen zei ze ; ok nou veel succes bij de cova
toen zei ik; ok .. danku
en toen namen we afscheid .. dus de planning kan ieder moment worden gemaakt ;) :D
voorzover ik het heb mee gekregen
 
okee, de volgende vraag (onduidelijkheid) weet iemand hoe het zit met die uniformen. ik heb daar nog niks van gehoord! ik neem aan dat ze toch willen weten wat voor maat je hebt.
 
Je krijgt ook nog een pakket formulieren met contract enzo, en welke bank je kiest. De huisvesting er ook nog bij...

Daarbij zal ongetwijfeld de mededeling zitten dat je je pak aan moet laten meten.

Wat ik eerder op dit board gelezen heb gebeurd dit in Aalsmeer. Daar kun je je pak aan laten meten...duurt een paar minuten, en dan kun je weer vertrekken:stapelge: :rolleyes: .

Ook als tip, als je verweg woont, maak er een dagje Schiphol van;), altijd leuk:p: .

Dennis
 
ERIK_K woont ook lekker dichtbij :D veel mensen omgeving uit utreggg. iig join the club.. enne Rizzo.. ik heb nog leuke tv gezien 30K 68 miljard kleuren... dus word tv kijken bij moi

grtz
 
EHAM-ATC zei:
ERIK_K woont ook lekker dichtbij :D veel mensen omgeving uit utreggg. iig join the club.. enne Rizzo.. ik heb nog leuke tv gezien 30K 68 miljard kleuren... dus word tv kijken bij moi

grtz

En ik moet het doen met me Bauknecht tafelmodelkoelkastje, en mijn draagbare tv, die jawel, zo'n halve meter dun is:eek: ...de ouderwetse flatscreen laat maar zeggen:P

Maar Su, ik kijk met je mee;)
 
zoals TOP GUN :D
ik koop wel die side by side ding :D met ijsblokjes vraag of ik nog een beertender bij kan krijgen omdat ik zo'n duur ding koop KOMT HELEMAAAAL GOED :P



of we kopen allemaal samen een home cinema gedoetje :D
met een de widescreen van su :D .. home surround system :D ach fuk it geen school geen klm we gaan gewoon een film jaar van maken :grijns:
 
Heb wel een home cinema sys, en anders kan ik er ook nog wel een goedkoop krijgen, maar of dat handig is? Je verhuist straks ook nog na hopelijk 3 maand. Was iig zelf niet van plan om dat mee te slepen...met een radiotje neem ik wel ff genoegen:P

Worden de douchen en toiletten eigelijk nog schoongemaakt, of is daar corvee voor:S:P...

Dennis
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan