KLS 06-05

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Jaah, zit nog onder de 4 euro, sta in een elektronicawinkel...parttime contract. Werkte afgelopen maand 34 uur p/w, maar kan nu niet meer:S
 
Oei onder de 4 euro. Das niet best. Meer verdienen kan best, maar je moet even zoeken.

Vroeger had de konmar een actie, dat je te oude producten terug kon brengen (zonder ze te kopen) en dan kreeg je er geld voor. Dus toen gingen we alle konmar's in Den Haag rond en toen gingen we zoeken naar te oude producten. Soms haalden we in een uurtje 150 gulden op.

Gemiddeld kwam het neer op 50 gulden per uur.

Dit deden we dan 2 uurtjes per dag.

Jammer dat ze er mee opgehouden zijn.
 
Ik zou graag wat meer willen verdienen. Maar het verliep ook tamelijk goed op mijn werk, tot ik vrijdag hoorde dat ik met mijn parrtime contract niet meer zoveel kon werken. En waarom zouden ze mij die geven, ik ga toch in dec. weg. En vind voor die laatste weken die ik nog heb, nog maar eens een baantje wat mijn portemonnee eens flink spekt. Niemand wil je hebben.
 
DennisKSS zei:
Ik zou graag wat meer willen verdienen. Maar het verliep ook tamelijk goed op mijn werk, tot ik vrijdag hoorde dat ik met mijn parrtime contract niet meer zoveel kon werken. En waarom zouden ze mij die geven, ik ga toch in dec. weg. En vind voor die laatste weken die ik nog heb, nog maar eens een baantje wat mijn portemonnee eens flink spekt. Niemand wil je hebben.

ja klopt,

Ik was vanaf begin september opzoek naar een leuke fulltime baan tot december. Ik heb me rot gesoliciteerd maar niemand zocht een werknemer die maar 2-3 maandjes kwam werken (minimaal 6 maanden ivb met training, inwerken enz.)

Uiteindelijk vondt tempo team een baantje voor mij als koerrier.
Ze namen me al zonder solicitatiegesprek aan omdat ik zei dat ik piloot ging worden. :grijns: :D
 
Ze namen me al zonder solicitatiegesprek aan omdat ik zei dat ik piloot ging worden.

zelfde dus als in usa.. i'm a pilot.. en de chicks bestormen je al:dozey:

leuk als die verhalen kloppen:biertje:
 
MichielK zei:
ja klopt,

Ik was vanaf begin september opzoek naar een leuke fulltime baan tot december. Ik heb me rot gesoliciteerd maar niemand zocht een werknemer die maar 2-3 maandjes kwam werken (minimaal 6 maanden ivb met training, inwerken enz.)

Uiteindelijk vondt tempo team een baantje voor mij als koerrier.
Ze namen me al zonder solicitatiegesprek aan omdat ik zei dat ik piloot ging worden. :grijns: :D


ik begrijp wat je bedoeld.
ik heb me oook rot gesoliciteerd, bij alle uitzendbureaus en alle mogelijke plekken waarze mensen zochten. uiteindelijk ben ik beland bij een distributie centrum Laurus.. die binnen nu en jaartje ofso failliet gaat . ze hebben net weer 500 banen geschrapt .. zit NIET MEE hahaha
 
Misschien zit het dan toch nog even mee, ik hoor morgen of ik een baantje bij vliegveld twente kan krijgen, voor enkele uren in de week. Mooi voor naast me huidige baantje...hopelijk hebben ze me nodig.
 
Jaah, nou dat weet ik nog niet, maar zal waarschijnlijk neerkomen op bagagemedewerker, of reinigen vliegtuigen. Maar meer info krijg ik morgenavond.
 
Male_Bird zei:
Aanwezig.

En luchtwerker, dat komt allemaal in december wel joh :)

En we moeten nog naar bankbijeenkomsten. Met even een kleind beetje geduld zitten we elkaar zo'n twee jaar op de lip. Lekker relax en rustig wachten maar:P
 
MichielK zei:
was zweefvliegen maar een baan.. :grijns:
:grijns: dat zou inderdaad mooi zijn. Maar het seizoen is straks bijna voorbij en dan zou je opeens zonder baan zitten...
 
Ik werd vanmiddag gebeld door de friesland bank, volgende week zou de offerte binnen komen.
 
ik wou net 't zelfde posten ..
wat kunnen die lui slijmen :|

hij sloot gesprek af met .. "tot uw dienst mijnheer" :D
klonk wel goed om eerlijk te zijn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan