KLS 06-05

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou nog maar niet allemaal namen enzo gaan noemen. Als we eenmaal zijn begonnen ga je daarmee aan de gang. Je krijgt je feest (en eventueel film) waarin je de naam én logo presenteert. Zou jammer zijn als dat eerder dan dat logofeest zou gebeuren. Ff geduld dus nog;)

Dennis
 
hee mensen van 6-5
hier ff iemand uit 6-4, wanneer starten jullie met de opleiding hier? en doen er ook nog van jullie natuurkundecursus?

olivier
 
64olivier zei:
hee mensen van 6-5
hier ff iemand uit 6-4, wanneer starten jullie met de opleiding hier? en doen er ook nog van jullie natuurkundecursus?

olivier

Dacht dat het merendeel van de klas een natuurkundecursus gaat volgen. Die start op 4dec. De opleiding officieel op 11dec.

btw...ik heb de ABN gekozen, heb de papieren op de bus gedaan.

Dennis
 
5Papa zei:
Namens Fenceman kan ik zeggen dat hij zich op jullie verheugd.

Ik kijk er ook naar uit met Fenceman kennis te maken , kings of the air is een goeie alleen is het zonde als het uitlekt ja, ik doe niet die natuurkundecursus trouwens, die heb ik niet nodig:boring: . Maar hoe zit dat met cav dan, ben je automatisch lid of moet je dat aangeven en ik hoorde dat iedereen een bijnaam krijgt, mogen we dat gewoon zelf verzinnen?
 
Pie.trick,

niet cav maar CAVV ( corps adspiranten verkeers vlieger ), je bent niet automatisch lid...je kan dat zelf beslissen, en je bijnaam kan je zelf niet kiezen...
 
64olivier zei:
Pie.trick,

niet cav maar CAVV ( corps adspiranten verkeers vlieger ), je bent niet automatisch lid...je kan dat zelf beslissen, en je bijnaam kan je zelf niet kiezen...

Ok dan, nou dan maar hopen dat ze een leuke naam verzinnen, ben jij lid 64olivier en wat is jouw bijnaam? Ik weet nog niet welke bank ik ga kiezen, misschien dat een van beide een aparte pokerrekening wil openen.. :grijns: EHAM-ATC wat is er dan zo frapant aan jouw gvss dat je nu al een mooie bijnaam verwacht? Ik heb er echt zin in jongens!!! kan niet wachten
 
ik frieslandbank, want daar leen je in etappes dus minder rente..
+ een oud collega van me pa heeft 2 zonen die allebei ook de KLS hebben gedaan. De ene had ABN de andere frieslandbank en ze vonden bij de frieslandbank fijner. Ze hebben ook bij de ABN zo'n pilotendesk ofzo? waar nooit iemand achter zit dusja :D
 
eham atc

ik heb om meerdere redenen de frieslandbank gekozen. Naar mijn mening is de frieslandbank flexibeler. Ze zijn veel duidelijker/opener dan de abn, en dat vind ik erg belangrijk. Zeker ook omdat je niet alleen tijdens school maar waarschijnlijk ook na school met hun zaken gaat doen. Neem het rekenvoorbeeld van abn: rentepercentage dat niet klopt, geen verzekeringen meegenomen etc etc. Je komt overal pas achter als je doorvraagt en dat vind ik geen prettige manier van zakendoen. Ik heb bij beide banken een gesprek gehad en bij de frieslandbank werden al mijn vragen beantwoord en werd er voldoende tijd genomen voor mij. Wat de cijfers betreft scheelt het allemaal niet zoveel. De constructies zijn totaal verschillend maar beide constructies hebben zowel voor- als nadelen.

Buiten dit alles om heb ik in vrienden en kennissenkringen veel goeds gehoord over de frieslandbank.(ook van oud kls'ers) met name dat ze duidelijk, persoonlijk en betrouwbaar zijn.

Ik kan alleen zeggen: ga bij beide banken langs en stel gewoon al je vragen! het is een keuze die je misschien voor de rest van je leven maakt. En als je voor 150000 euro niet effe naar assen en groningen wilt rijden dan ben je niet erg slim bezig denk ik.
 
Beatle zei:
eham atc

ik heb om meerdere redenen de frieslandbank gekozen. Naar mijn mening is de frieslandbank flexibeler. Ze zijn veel duidelijker/opener dan de abn, en dat vind ik erg belangrijk. Zeker ook omdat je niet alleen tijdens school maar waarschijnlijk ook na school met hun zaken gaat doen. Neem het rekenvoorbeeld van abn: rentepercentage dat niet klopt, geen verzekeringen meegenomen etc etc. Je komt overal pas achter als je doorvraagt en dat vind ik geen prettige manier van zakendoen. Ik heb bij beide banken een gesprek gehad en bij de frieslandbank werden al mijn vragen beantwoord en werd er voldoende tijd genomen voor mij. Wat de cijfers betreft scheelt het allemaal niet zoveel. De constructies zijn totaal verschillend maar beide constructies hebben zowel voor- als nadelen.

Buiten dit alles om heb ik in vrienden en kennissenkringen veel goeds gehoord over de frieslandbank.(ook van oud kls'ers) met name dat ze duidelijk, persoonlijk en betrouwbaar zijn.

Ik kan alleen zeggen: ga bij beide banken langs en stel gewoon al je vragen! het is een keuze die je misschien voor de rest van je leven maakt. En als je voor 150000 euro niet effe naar assen en groningen wilt rijden dan ben je niet erg slim bezig denk ik.


ik ben ook naar beide banken geweeest.
en ik vond friesland wat terughoudend..
en betreft flexibiliteit..
abn regelt je hele amerika gebeuren.. je weet de prijzen nu niet maar het kan boven de 1000 euro gaan zitten.. en fb die doet daar maar maximaal 1000 euro aan uit.


.. verder denk ik dat .. ABN .. al 15 jaar in het vak zit.. dus de ups en downs wel heeft meegemaakt dus wel weet. hoe het allemaal zit.. en hoe ze het best kunnen aanpakken ..
net als een captian .. die heeft genoeg vlieguurtejs gehad.. vandaar dat hij gezagvoerder kan worden.. ( als we senoiriteit er buiten laten dan)

en FB zit nog maar 4 jaartjes in het vak .. dus ze kunnen nog veel leren..
vandaar dat mijn keuze uitging naar ABN...:o
maar ik kan ook helemaal fout zitten :haha:
 
Laatst bewerkt:
Zoals ik al zei hebben beide banken zowel voor- als nadelen. We zien vanzelf wat de uitwerkingen zijn van onze keuzes.
 
Zo te horen gaat dit idd een hele relaxte klas worden... Dat te bedenken dat ik ook nog in deze klas kon komen.. Moest weer zo nodig AP&M gaan doen. Nouja, das maar beter voor jullie want ik had jullie eruit gepokerd!! :biertje: :kiss:
In iedergeval tot over anderhalf jaar op de KLS, misschien wel eerder in de bar!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan