KLS 06-05

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
achterop23 zei:
Klas 06-05
wanneer beginnen jullie eigenlijk?
En zit er in de klas het gemiddelde? 1,5 vrouw en 1 belg?

martijn (05-03)

hey wij beginnen eigenlijk op 11 dec.
maar natuurkunde cursus is 4 dec..
dus .. we mogen bijnaaaaaa :D
 
hoe zit het met het weer daaro? beetje relaxt of valt het tegen..?

scottsdale
temperatuur (°C) 19.4
 
EHAM-ATC zei:
hoe zit het met het weer daaro? beetje relaxt of valt het tegen..?

scottsdale
temperatuur (°C) 19.4


als het mee zit gaan wij pas .. rond jan. feb. naar amerika .. :D dus dan begint het wel weer lekker weer te worden hoop ik :haha:
 
Ehh, aangezien we in augustus ofzo wel klaar moeten zijn lijkt me het sterk dat we dan nog 5 maanden moeten wachten. Dat heeft de laatste klas die nu klaar is wel, maar dat is niet blijvend hoor. :)
 
daarom vroeg ik ook hoe het weer was;) we zitten waarschijnlijk ook rond deze tijd,, alleen jaar later,,
 
lekker is dit .
het duuurt al zooo lang tot we kunnen beginnne.
worden de klokjes nog een uur terug gedraaait:stapelge:
 
Fenceman zei:
Je moet lid zijn van het CAVV om in de bar te mogen. Ik heb gehoord dat daar overigens ook pokernights georganiseerd worden.

Ik hoorde via via dat van 06-04 best wat mensen niet lid zijn geworden van het cavv (waarom zou uberhaupt niet lid worden :dozey: ?!), maar mogen die dan allemaal niet in de bar komen?? Dat lijkt me sterk maarja, regels zijn regels als dat zo is... Ik hoorde ook dat 06-03 juist wel helemaal volledig lid is geworden, dat worden wij ook neem ik aan:p: !?!?
 
Pie.trick zei:
Ik hoorde via via dat van 06-04 best wat mensen niet lid zijn geworden van het cavv (waarom zou uberhaupt niet lid worden :dozey: ?!), maar mogen die dan allemaal niet in de bar komen?? Dat lijkt me sterk maarja, regels zijn regels als dat zo is... Ik hoorde ook dat 06-03 juist wel helemaal volledig lid is geworden, dat worden wij ook neem ik aan:p: !?!?


haha ik iig wel :D
kan de ontspanning .. wel gebruiken..

ben alleen benieuwd wat voor nicknaam ik ga krijgen . :passed:
 
even nog een vraagje tussen door..
ik had mee gekregen dat er een zwembad in de buurt is .. en dat je daar met een tarief verlaging .. of korting zeg maar kan zwemmen omdat je bij de kls zit :grijns:


is er misschien ook een sportschooltje in de buurt :kerst:
 
rizzo zei:
even nog een vraagje tussen door..
ik had mee gekregen dat er een zwembad in de buurt is .. en dat je daar met een tarief verlaging .. of korting zeg maar kan zwemmen omdat je bij de kls zit :grijns:


is er misschien ook een sportschooltje in de buurt :kerst:
Bij de poort en voor de bar kan je zwemmen ;)
 
Pie.trick zei:
Ik hoorde via via dat van 06-04 best wat mensen niet lid zijn geworden van het cavv (waarom zou uberhaupt niet lid worden :dozey: ?!), maar mogen die dan allemaal niet in de bar komen?? Dat lijkt me sterk maarja, regels zijn regels als dat zo is... Ik hoorde ook dat 06-03 juist wel helemaal volledig lid is geworden, dat worden wij ook neem ik aan:p: !?!?

Tuurlijk :biertje:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan