KLS 06-05

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
hey lieve klasgenoten :grijns:

ik zat eens te denken ..
en dacht aan.. eten ..
en toen kwam er iets boven.
ik neem aan dat een frituurpan.. en een microwave wel handig is als we daar zitten, en weinig tijd hebben om eten te maken. dus ik dacht ik neem ene frituurpannetje mee misschien nog een microwave..
en misschien zijn jullie ook op dat idee gekomen,
maar als iedereen dat mee neemt is het onnodig en is het zonde van geld die je uitgeeft.
dus ik dacht hoe vinden julllie dat dat we samen,, met ze allen ongeveeer 2 frituurpannen en 2 microwaves aanschaffen. zodat iedereen er gebruik van kan maken. ( of meer ligt aan de rest natuurliujk)
zo besparen we Geld. en ruimte en is iedereen te vreden ..
maar het was maar een wilde gok.. laat me ff horen heo jullie dat vinden :D

grtz
rzz.


edit: zo kunnen we geld overhouden.. voor andere dingen
zoals een vaatwassser hhehehehehehe :P
of natuurlijk overhouden voor een leuke pokernight zodat ik jullie kan blut spelen :kerst:
 
Geen slecht idee. Ik vraag me eigenlijk af wat we überhaupt allemaal mee moeten nemen en wat er wél aanwezig is. Of krijgen we dat te weten als de informatie over de huisvesting komt van de KLS zelf?
 
voor gezamelijk eten ft aanschaf van microwave ed doe ik mee:D geldbesparing is altijd meegenomen :biertje:
 
EHAM-ATC zei:
voor gezamelijk eten ft aanschaf van microwave ed doe ik mee:D geldbesparing is altijd meegenomen :biertje:

vergeet frituurpan niet ;)..

maar als mensen met meer ideeen zijn barst maar los ..
brainstormen is altijd handig :D;)
 
Super idee van die gezamelijke frituurpan, magnetron, vaatwasser e.d. !!!

Dat moeten we zeker doen maar dan wel met alle klasgenoten denk ik.

Eerste lesweek effe overleggen, misschien heeft iemand al eentje klaar staan thuis.
 
Beatle zei:
Super idee van die gezamelijke frituurpan, magnetron, vaatwasser e.d. !!!

Dat moeten we zeker doen maar dan wel met alle klasgenoten denk ik.

Eerste lesweek effe overleggen, misschien heeft iemand al eentje klaar staan thuis.

ik heb nog een nieuw frituurpan klaarstaan :) dus dat is datte ;)
 
Diederik Ph zei:
heeft iemand eigelijk enig idee hoe het met dat cavv zit en wanneer daar een intro van komt of van de school zelf?

Als je op vrijdag aankomt voor je kamersleutel en het kennismaken zal je ook langs de bar gaan, dan wordt het vanzelf duidelijk.
 
Zit er geen Magnetron ( microgolf, voor onze belgische klasgenoot:grijns: ) in de keuken van de gebouwen? Kan me namelijk herinneren dat die er (tenminste in A, B en C) wel waren. '(nog wel ff ingekeken, was een bom in ontploft:eek!: :grijns: ) maargoed;).

Willen we wat kopen, zeg dat even...ik werk bij BCC,en kan heel veel nog tamelijk goedkoop in handen krijgen! Bijv. voor magnetron...

Afwasmachine lijkt mij een beetje té:P...kleine moeite om je bordje schoon te maken toch(A):P

Dennis...
 
EHAM-ATC zei:
ohho hebben ze niet geod gedaan bij medical dan:stapelge:



alle kleine moeites, blijven moeites. dus vermijden die zooi (vaatwasser is toch niet voor niks uitgevonden;))

Beetje luxeproduct, van mijn kant overbodig iig

Dennis.
 
Even iets anders, is er een van jullie misschien ook nog van plan om te gaan leren:grijns: ipv pokeren frituren etc. of om is gezellig een avond de kroeg in te gaan, mag je daar trouwens als niet-cav lid ook komen?!
 
MichielK zei:
Een oven lijkt mij ook relaxt!
voor warme broodjes in de ochtend en pizza's


ja dit soort dinge bedoel ik ..
maar je kan oko een microwave kopen met een ingebouwde oven :D
maar als er meer ideenen zijn barst maar los :)
zo kunnen we ff kijken wat er kan en wat het beste is :)
zodat we ons verblijf zo goed mogelijk kunnen maken.
en pietrick ik denk dat leren bij ons iedereen voorop staat :)
maar ik denk niet dat we 24/7 aan het leren zijn. en dan is het beste om toch even te relaxen en te genieten van de vrije tijd die je hebt. want ik denk dat niemand van ons 10 maanden lang echt 24 uur per dag gaat leren .. beetje ontspanning is ook zeker belangrijk .. aldus mijn meningkje :grijns:
 
Je moet lid zijn van het CAVV om in de bar te mogen. Ik heb gehoord dat daar overigens ook pokernights georganiseerd worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan