KLS 06-05

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
DennisKSS zei:
Ik kan niet eens pokeren:confused:


maak niet uit dennis.. ik leer het je wel ff:D
je moet zoveel verschillende kaarten van verschillende soorten hebben :kerst:
dan als je dat hebt moetje ALL - IN gaan :D
dan verdien je zo je studiekosten terug in de komend 2 jaar :biertje:
 
trouwens ik heb me deal al afgesloten moet nog alleen offerte ondertekenen.. dan post ik heir wel wat ik heb afgesloten en met welk bank .. nouja bank is al bekend . t word abn: ;
reden'
Flexibiliteit,
ervaring .. ( al 15 jaar bezig met piloten)
en het sprak me gewoon in alle andere opzichten beter aan :D


en oohja.. ik kan bij ABN 2500 eurie lenen om me benodigde spullen te kopen zoals laptop tv en etc..
en bij FB was het maar 1000..
 
yes dat klopt;

trwns .. assen is ook een goed poker stad hoor :D
we organiseren hier elke maand 2x pokerdaagies;
15 euro buy in . en 10 euro rebuy :D in grote sportzalen :D
en raad eens wie er altijd wint :grijns:
 
Het is een zware studie, onderschat het niet. Ik denk dat we veel tijd kwijt zijn met studeren. Maar als we tijd over hebben, is het nooit weg te genieten.
 
Laatst bewerkt:
doorzakken met 2 betekenissen denk k;) drank en chicks;) btw die linker blonde van je pic ziet dr wel leuk uit:D
 
rizzo zei:
nee door de gare studenten die er leven :P

Nou dat lijken mij wel goeie gasten, beetje jammer nu al zo'n opmerking te plaatsen vind ik:kiss: , weet iemand trouwens hoe het met die kroeg zit? Ik mis trouwens wat zwarte fiches van mijn pokerset, heeft iemand nog wat extra zodat die van mij weer compleet is ?:confused:
 
rizzo zei:
maak niet uit dennis.. ik leer het je wel ff:D
je moet zoveel verschillende kaarten van verschillende soorten hebben :kerst:
dan als je dat hebt moetje ALL - IN gaan :D
dan verdien je zo je studiekosten terug in de komend 2 jaar :biertje:


Ga je het mij ook leren dan? Als ik jullie zo hoor (lees: lees) dan durf ik al niet eens meer mee te doen! :dozey: Volgens mij betalen jullie dan inderdaad jullie studie van mijn lening :1855: :P
 
EHAM-ATC zei:
doorzakken met 2 betekenissen denk k;) drank en chicks;) btw die linker blonde van je pic ziet dr wel leuk uit:D
ja dat is idd echt een goed mokkeltje ja, komt die niet bij ons in de klas mpz;) :o. he fenceman, begin jij nou ook in onze koningsklas 06-05 je bent een beetje stil?
 
Pie.trick zei:
ja dat is idd echt een goed mokkeltje ja, komt die niet bij ons in de klas mpz;) :o. he fenceman, begin jij nou ook in onze koningsklas 06-05 je bent een beetje stil?


het is idd een koninklas :D .. en ik verheug me erop :D
het komt allemaal wel goed ..
 
koningsklas... "kings of the air" als klasnaam/logo? kun je veel mee doen. gaan we dat liedje coveren van king of the road enzo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan