KLS 06-05

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
LuchtWerker zei:
Rizzo ik verwacht dus wel dat die twee dames in je avatar dagelijks bij ons rondlopen (en ontbijt op bed brengen).


op 1 voorwaarde :D als die dames bij jouw .. op je avater ook handje helpen :eek!:
 
Hoi jongens,

Ik ben Daniel 18 jaar en kom ook bij jullie in de klas. Heb er veel zin in hoop jullie snel te spreken. Ga ook mijn pokerset meenemen. Ik heb zo'n ding waar je met z'n achte aan kan zitten waar je ook fiches houders in hebt :p: :p: :p:
 
Pie.trick zei:
Hoi jongens,

Ik ben Daniel 18 jaar en kom ook bij jullie in de klas. Heb er veel zin in hoop jullie snel te spreken. Ga ook mijn pokerset meenemen. Ik heb zo'n ding waar je met z'n achte aan kan zitten waar je ook fiches houders in hebt :p: :p: :p:


congratz.. kerel hope 2 see you soon !
 
Nee ik was toen vanwege familieredenen verhinderd, ik heb inmiddels al wel een gesprek met ze gehad :cool: . Ik kan echt niet wachten om te beginnen, het wachten duurt lang:stapelge: . Gaan jullie overigens lid worden bij de vereniging het cav.
 
jeuw ben robin 18 jaar was niet op de abn amro dag omdat ik in denemarken zat (!) maar kom ook in deze klas en denk dat ik alvast een andere rekening ga openen voor t gewonnen pokergeld :)
 
Weet iemand of er ook in de kroeg op het terrein wordt gepokerd? Dan zullen we wel eens laten zien wie de pokermasters zijn (2x royal flush op 1 avond is mijn record, aight :p: :biertje:) Ik verdien btw 5,62 e'tjes per uur dus moet nog even sparen voor een goed startbudget :1855: .

Tot snel gasten, heb er echt zin in
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan