KLS 06-05

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Tv=Laptop
koelkast
koffiezetapparaat (senseo:D)
miss microwave

verder weet ik niks iig moet dus ook nog hard werken

grtzz
 
Is er een gr? (gemeenschappelijke ruimte) koelkast kan je wel delen met z'n 2-en, want in je eentje krijg je het toch niet vol.
 
Laatst bewerkt:
EHAM-ATC zei:
Tv=Laptop
koelkast
koffiezetapparaat (senseo:D)
miss microwave

verder weet ik niks iig moet dus ook nog hard werken

grtzz


volgens mij is er wel een microwave .. maar dat kan je volgns mij het best met ze allen aanschaffen denk ik .. toch ?
2 stuks in de gr zetten is iedereen te vreden en kan iedereen geld sparen .. tenzij je je eigen micro wilt
 
Hoi allemaal

Om het even over de banken te hebben...

Gisteren had de ABN een supermooi verhaal dat erg goed op de gevoelens inspeelde. Ik ben zelf ook al bij de Friesland Bank geweest en je kan pas een goed oordeel vellen als je bij beide banken op gesprek bent geweest en alles goed met elkaar hebt vergeleken. Naast het vergelijken van de cijfers moet je ook kijken naar bijvoorbeeld flexibiliteit, duidelijkheid en betrouwbaarheid. Het feit dat ABN bekend is bij iedereen zegt absoluut niet dat de ABN beter is dan de Friesland bank. In het midden en zuiden van het land is de bank vrijwel niet bekend maar in het noorden staat de bank wel bekend, juist om hun duidelijkheid, betrokkenheid en een "no nonsens" beleid.

Wat ik dus wil zeggen is ga ook bij de Frieslandbank op gesprek, vergelijk de banken in alle opzichten en maak dan pas een keus.
 
Talsma zei:
Kaarten om mee te pokeren. ;)



ik heb een heel moooi poker set :D
kijk;
product_picture_spellen_314860.jpg

niet de beste maar !..




ik ga binnenkort deze halen
product_picture_spellen_368746_a.jpg

dus jongens spaar jullie centjes maar bij elkaar .. want pokernight ga ik jullie blut pokeren :cool: :stapelge:
 
rizzo zei:
ik heb een heel moooi poker set :D
kijk;
product_picture_spellen_314860.jpg

niet de beste maar !..




ik ga binnenkort deze halen
product_picture_spellen_368746_a.jpg

dus jongens spaar jullie centjes maar bij elkaar .. want pokernight ga ik jullie blut pokeren :cool: :stapelge:

daar zitten toch fiches bij :P

maar ik zie het al voor me de 1 verdient zijn opleidingskosten al terug met pokeren tijdens de opleiding en de andere moeten geld bijlenen:grijns:
 
ja jongens .. dus beter lezen julile bericht van beattle .. over de flexibilieit van de banken.. want zo te zien moeten jullie wat extra geldjes LENEN :D:angel:
 
Ik hoop dat je al een paar maanden zwart werkt bij de albert heijn (hij blijft grappig :)) rizzo, want die koffer die jij nog wil kopen, heb ik al.

En ik heb hem ook al een keer terugverdiend. :D
 
topic loopt goed .. goed teken :D
geblaat of niet :D .. we zijn gewoon de gezelligste klas die kls heeft gehad :grijns:

hahaha
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan