KLS 06-05

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ikke kon vandaag helaas niet heel lang blijven maar misschien is het een leuk idee om een keer met zijn alle wat af te spreken (als je daar tijd en zin in hebt natuurlijk)?!?! als iemand een leuk idee heeft...
 
Hallo allemaal!

Ik ben ook van de partij! Ik vrees dat ik de oudste ben van de klas als ik dit zo lees... 24 jaar....

Ohwja, kom uit Almere
 
Thnx Rizzo!

Wie hadden er nog meer problemen bij de slagboom op de parkeerplaats bij het restaurant vandaag trouwens?

Ik heb er bijna 20 minuten voor gestaan omdat ie niet meer open ging! De uitbater bood me al een hotelkamer aan! :D
 
DennisKSS zei:
Zal er verder maar niet meer op in gaan, over natuurkunde cursus, maar leukste is als iedereen er aan meedoet,

Anders laat je de KLS zelf even bepalen wie er wel en wie er geen natuurkunde hoeft te doen........



Het is alleen 'nodig' als je geen natuurkunde 2 hebt gehad.
 
Lift zei:
Anders laat je de KLS zelf even bepalen wie er wel en wie er geen natuurkunde hoeft te doen........



Het is alleen 'nodig' als je geen natuurkunde 2 hebt gehad.


daar ben ik nie met je eens dat het alleeen nodig is als je na 2 hebt gedaan.
ik heb havo na 1.2 gevolgd daarna jaar. hbo niveau natuurkunde gevolgd met als eindcijfer , 8,3 ....
en toch sta ik er ook in geschreven..
en ik snap niet waarom wij daar ook niet over mogen beslissen het si toch hartstikkeleuk als we met ze allen daar zitten korte les dagen. dus meer tijd om elkaar te leren kennen :)..
*persoonlijk mening,*


maarja . grtz :)
 
ja vindt ik ook!
Als we er toch voor betalen, hebben we er toch ook recht op?
Ik zelf ga ook terwijl ik helemaal geen uitnodiging hebt gehad.
Het is een weekje langer doorwerken of een weekje eerder beginnen voor mij.:grijns:
 
Ookal vaker gezegd hier...heb na12 gedaan afgesloten op havo met 8.3, en heb wel de uitnodiging gehad. Die regel met na12 is genoeg, gaat niet op.

Dennis
 
DennisKSS zei:
Ookal vaker gezegd hier...heb na12 gedaan afgesloten op havo met 8.3, en heb wel de uitnodiging gehad. Die regel met na12 is genoeg, gaat niet op.

Dennis


ach het boeit ook niet .. het is een top actie en we gaan met bijna heel de klas er heen dus komt allemaal goed :D kan niet wachten tot we beginnen ! :airforce:

wat hebben jullie in gedachte om mee te nemen kwa apparatuur enso.. als we 3 maand in .. c 1 zitten .. afgezonderd de surround van dennis :P hahah
 
ik wil ook wel bij luchtmacht (alleen als F16 Vlieger):airforce:

Roger:airforce:

grtz:dozey:
 
Nee...al die kabels:P...laten we toch écht liggen:P...

Maar verder zullen dingen als een tv, eigen koelkast (staat als het goed is al eentje in de keuken voor iedereen) en een mini-setje, om onder het zware studeren even een lekker muziekje af kunt spelen. En zat te denken aan een tosti-ijzer ofzo, maar dat zie ik nog wel.

Dennis
 
DennisKSS zei:
Nee...al die kabels:P...laten we toch écht liggen:P...

Maar verder zullen dingen als een tv, eigen koelkast (staat als het goed is al eentje in de keuken voor iedereen) en een mini-setje, om onder het zware studeren even een lekker muziekje af kunt spelen. En zat te denken aan een tosti-ijzer ofzo, maar dat zie ik nog wel.

Dennis


daar zat ik ook aan te denken,,
ik dacht aan ..
tv - niet echt noodzakelijk ! maar toch
laptop -
Koelkast -
tosti ijzertje -
en dat moet ik kopen met 't maandelijks bedrag dat abn dan op me rekening stort :|
word nog ff hard werken tot december zodat we ook nog fiscaal kunnen genieten :D
of we moeten natuurlijk zwart gaan werken zoals bas het zei :P:1855:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan