KLS 06-05

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
zeker word nog wat over 1,5 maand:D kijke of t meisje uit houten airwork vind;) ff uit me hoofd josefien??

grttzzz
 
Ik heb er net gesproken. Ik ben er niet aan toe gekomen. Was te druk bezig met het praten met de mannen van de ABN AMRO (en vrouwen) en de man van BDO.
 
we zijn iig met 23 mannen en 2 vrouwen :D ..
dus een heel druk klas word het maar hoe meer zielen hoe meer vreugde toch :D

maar als iemand al een voorkeur heeft naar een bank .. moet hij / zij het even posten ben benieuwd met wie jullie de zee in gaan en waarom ..
ik heb binnenkort nog een gesprek met abn . en dan post ik het ook ;)

voorbaat dank..
grtz
 
eej jongens, ik heb t gevonden hoor;) heb ook gelijk ff de vorige berichten gelezen, lijkt me een gezellige klas worden.

groetjes, Sophie
 
@ Rizzo 99% ABN-AMRO denk ik, is ook handig voor andere financiele zaken (huisje tv 30K enz) beter als je dan al een soort *band* hebt.

en @ Landing/Sophie ga je naar NA cursus???

grtzz su
 
ja, moet ook... heb t wel een beetje gehad met natuurkunde, moet nu ook naar school om natuurkunde 1 bij te scholen. had dit namelijk niet op de middelbare school gevolgd. natuukunde is niet zo erg in combi met andere vakken, maar alleen dan is wel beetje saai...

volgensmij gaan er wel veel van onze klas he?
 
Landing zei:
ja, moet ook... heb t wel een beetje gehad met natuurkunde, moet nu ook naar school om natuurkunde 1 bij te scholen. had dit namelijk niet op de middelbare school gevolgd. natuukunde is niet zo erg in combi met andere vakken, maar alleen dan is wel beetje saai...

volgensmij gaan er wel veel van onze klas he?



ik denk dat bijna iedereen wel gaat...

het heeft alleen maar voordelen.. denk ik toch;
je leert klas beter kennen
je komt weer in de ritme van school;
etc..
 
rizzo zei:
ik denk dat bijna iedereen wel gaat...

het heeft alleen maar voordelen.. denk ik toch;
je leert klas beter kennen
je komt weer in de ritme van school;
etc..


vooral dat ritme is handig als je al een half jaar geen school meer hebt gehad:grijns:
 
rizzo zei:
ik denk dat bijna iedereen wel gaat...

het heeft alleen maar voordelen.. denk ik toch;
je leert klas beter kennen
je komt weer in de ritme van school;
etc..


antwoord van T.v Veen op de vraag of ik aan fysicacursus mocht deelnemen:

Tom,

Het hoofd van de theorieschool zoekt de kandidaten voor de natuurkunde klas uit.
Ik weet niet of jij daar bij gaat horen, maar dat laat ik z.s.m. weten.
De natuurkunde cursus begint op 4 december.

Met vriendelijke groeten,

T. van Veen



dat was 22 september, heb er verder nx meer v gehoord... zal er wel nie bijzitten dan.

grts
 
ik kon vandaag die mannen van abn amper volgen met hun rekensommen:stapelge:

En dan is je persoonsgebondenfiscale aftrek 35K - 40-50% * 12 maanden * 2 jaar kls - Schuld + rente

ehhh...:1855:

logies toch:duh:

grtz
 
Zal er verder maar niet meer op in gaan, over natuurkunde cursus, maar leukste is als iedereen er aan meedoet, en Tom...uit belgië (dus niet die boer uut het oost'n;) gewoon mailen dat je er heen wilt, lijkt mij dat het wel goed moet komen.

Dennis...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan