KLM zoek weer ervaren vliegers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cone, er zijn sinds 1999 een hoop meer VM'ers bij de KLM begonnen !!! Ken je feiten als je ergens over lult. Voor de rest tel ik ff rustig tot 10.


1..
2..
3..
4..
5..
6..
7..
8..
9..
10..

Feeling better now.
 
Laatst bewerkt:
He Cone,

Misschien moet ik je even uit je droom helpen, maar het luchtvaart bestaat uit meer dan alleen KLS en KLM. Jouw kortzichtige opmerkingen halen alleen maar het bloed onder de nagels van mensen en verneuk je het hier en bij KLM voor veel van je collega's. Denk overigens maar niet dat KLM/instructeurs zo tevreden zijn over de huidige kwaliteit van KLSers. Of dacht je dat de recente bezoekjes vanuit KLM aan Eelde voor de gezelligheid waren..

Als je overigens goed had gelezen werd er gerefereerd aan KLSers/NLSers die naar KLM zijn gegaan, na eerst gewerkt te hebben bij een andere maatschappij. Dat zijn er inmiddels velen, om nog maar te spreken van alle luchtmachters. Daar valt jouw lijstje mee in het niet. Kortom, er is meer dan KLS alleen.

Als je slim bent laat je voortaan dat ongefundeerde corpsgebral van de KLS achterwege en ga je eens verdiepen in een wereld buiten KLM/KLS. Ik vrees anders dat een hoop van je nieuwe collega's je niet zo aardig zullen gaan vinden....
 
Tsja.....

Tsja.....

Mensen met ervaring moeten dingen ontleren, ik zou na tien jaar dezelfde procedures moeite hebben met elke nieuwe setje SOPs. Alleen in die tien jaar heb je een hoop ervaring opgedaan die een rookie uit nog geen duizend boekjes, seminairs videos of instructeurs kan opdoen.


En als de leerling moeite heeft met de materie, kan het ook aan de lesstof liggen of aan de leraar.

If the audience falls asleep, wake up the speaker.
 
IZ goed verhaal :kiss:
Alles is nu gezegd min of meer, iedereen hierna wil gewoon aan iedereen tonen dat hij het beter weet cq een eikel is ... kusjes :yeehaa:
 
Sorry prettyfly, maar het was het me niet waard.


En ondanks dat ik bij mijn standpunt blijf ... nee correctie, ik meldde gewoon wat feitjes, was er tegen niemand iets slecht bedoeld en ook niets persoonlijk dus. Als je dat wel dacht, excuses dan.
 
Veel heb je niet gemist prettyfly, same shit andere dag:)
 
Laatst bewerkt:
Alla publiek is leuker voor de rest van de lezertjes, maar vooruit dan maar.
 
Clipper, de nog in te bouwen crew rest (voor cockpit alleen) op de A330 is pas vorige maand geaccordeerd door de VNV en zal in de toekomst worden ingebouwd.

Okki, why didn't I think of that—oh wait, I did! :) We hebben dat natuurlijk direkt bij management gepeild (formeel en informeel) maar daar is geen afspraak over tussen de twee vliegdiensten. Het zou KLM niets kunnen schelen of HV een vliegertekort heeft. Als HV onderbemand is en er vallen daardoor vluchten uit, dan blijft de schade vrij beperkt. En daarnaast, de winst van HV is voor de AF/KLM-groep "leuk voor erbij". Bij KLM draait alles om ICA en doorverbindingen, daar is hun hele netwerk en dienstregeling op afgestemd. Dus als daar een vlucht wegvalt, dan heeft dat meer effect.
 
Even een update, tenminste...wat ik vanochtend hoorde.

Selecties lopen nog altijd, maar wel allemaal minder snel en wat minder massaal. Dit vanwege het begin van de zomerdrukte en/of vakanties.
Ook heeft men moeite met het inplannen van gradings vanwege hoge bezettingsgraad. Maar selectie-onderdelen gaan stap voor stap verder.
 
Alleen al de eerste zin: "Bij de KLM dreigt een ernstig pilotentekort, omdat ervaren piloten nauwelijks zijn te krijgen "

Geweldig!
 
De KLM-leiding neemt nu tegelijk met een grote wervingscampagne een serie maatregelen om het aantal vliegers zoveel mogelijk op peil te houden, zo meldt de Telegraaf.

Onze 'luchtvaartexpert' heeft zich weer laten strikken om klakkeloos een bericht van de KLM te publiceren zonder zelf onderzoek te doen met het oog op weer wat reclame euro's voor de Telegraaf.

JB
 
Rectificatie

Rectificatie

Een respons van onze kant...

Iemand al een Email gestuurd naar de Telegraaf gericht aan dhr. Burlage, waarin wordt geeist dat er een rectificatie komt op de voorpagina?...met aansluitend het verhaal van honderden werkloze vliegers?...en leugens en hele
hoge studie kosten.
Wat iemand al zei; dit bericht is letterlijk van Y. de. H. overgenomen. In zijn ogen blijven het KLS'ers.........en dan veel later nog eens Vrije Markters.
Ik weet wel dat Y. met pensioen gaat, als actueel vlieger zijnde. Iemand die weet of hij ook als Hoofd VD plaats moet maken?...ik had begerepen van wel, maar waarom is me nog een beetje onduidelijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan