fokkerkoning!
Active member
Ik hoor deze quote vaker vallen, ook bij collega's, dan vraag ik mij af wat er te zeuren valt als het een keer in de vijf jaar ofzo voorkomt dat een kls-er zijn typerating niet haalt en er voor de rest vrij weinig mensen met problemen zijn, tenminste voor zover ik weet.
Overigens wel grappig dat de klm zo ontevreden schijnt te zijn en ze bij lufthansa meer dan tevreden waren met de kls-ers die daar een paar jaar terug in dienst kwamen. En de bij klm afgewezen mensen blijken opeens wel goed genoeg te zijn voor 100% dochteronderneming transavia?????
Overigens is t ook logisch dat mensen van nu minder goed vliegen als ze van de opleiding afkomen dan vroeger, het aantal uren wordt iedere keer weer wat teruggeschroeft, met minder ervaring tot gevolg........Maar das bij iedere school zo en een gevolg van t aannemen van ab-initio's.
Overigens wel grappig dat de klm zo ontevreden schijnt te zijn en ze bij lufthansa meer dan tevreden waren met de kls-ers die daar een paar jaar terug in dienst kwamen. En de bij klm afgewezen mensen blijken opeens wel goed genoeg te zijn voor 100% dochteronderneming transavia?????
Overigens is t ook logisch dat mensen van nu minder goed vliegen als ze van de opleiding afkomen dan vroeger, het aantal uren wordt iedere keer weer wat teruggeschroeft, met minder ervaring tot gevolg........Maar das bij iedere school zo en een gevolg van t aannemen van ab-initio's.