Het proefproject tussen CAE/NLS en EZY is me inmiddels duidelijk.
Eenmalig van de wachtlijst afwijken om vervolgens toch de juiste volgorde aan te houden. Alleen begrijp ik nr. 19 niet helemaal???(iets wat 180backtrack had begrepen).
Maar dat KLM verhaal (KLM ZOEKT ERVAREN VLIEGERS), is gewoon compleet bij elkaar verzonnen door de NLS begeleiding.
KLS levert al jaren aan de KLM, onder het mom van.....hofleverancier.
Nu heeft de KLM de NLS benaderd zonder eisen (net als op KLS) en de NLS directie gaat hier even zelf een lijstje van kandidaten van maken?!
Die oud-studenten van de NLS moeten toch echt hier tegen in opstand komen. Die vriendjespolitiek in het zuiden vind ik uiterst merkwaardig.
Ik heb namelijk begrepen dat de NLS directie heeft gezegd dat KLM eisen op tafel heeft gelegd,....complete onzin! Dat heeft de KLM helemaal niet gedaan.
Wat mij opvalt is dat er duidelijke afspraken zijn gemaakt, met betrekking tot bemiddeling van het vinden van een baan,
tussen de studenten en de directie van de NLS. Ik heb zelfs begrepen dat een en ander zwart op wit staat!
Die regels worden kennelijk niet nageleefd!
Ik vind het grofweg schandalig dat er inmiddels 19 man zomaar aan de top van de lijst hun neus voorbij gaat.
En nu ook nog 15 man KLM zeker?!
De NLS'ers die ik laatst sprak maakten de grap;
www.stichtingslachtoffernls.nl
Nu begrijp ik steeds beter hoe het eraan toe gaat daar in het zuiden.
Voor wat betreft die jongens die na Mvvl het KLS traject instroomden: veel succes!
Maar het is wederom het afhandig maken van grote sommen geld nadat er al grote inversteringen zijn gemaakt.
Zou me niks verbazen als vdH (KLS) dit op poten heeft gezet.
Allen veel succes.