Mensen op het forum die mijn idee kunnen onderbouwen / danwel ontkrachten.....
Hoe zit het bij de KLM eigenlijk met leeftijdsopbouw?
Een beetje low-cost carrier heeft vrij jong personeel in dienst die op een gegeven moment mogelijk verder willen en proberen te solliciteren bij (bijvoorbeeld) de KLM.
De KLM zoekt mensen die een loopbaan bij hen blijven. Kunnen ze natuurlijk wel allemaal ervaren 30+ers aannemen, maar dan zitten ze mogelijk over tien jaar met een captainsoverschot. Lijkt me dan reeel dat de KLM een gelijkmatige leeftijdsopbouw wil hebben en zodoende de voorkeur heeft voor (jonge) KLS-ers boven ervaren 30+-ers met veel uren.
Brand maar los......................
Hoe zit het bij de KLM eigenlijk met leeftijdsopbouw?
Een beetje low-cost carrier heeft vrij jong personeel in dienst die op een gegeven moment mogelijk verder willen en proberen te solliciteren bij (bijvoorbeeld) de KLM.
De KLM zoekt mensen die een loopbaan bij hen blijven. Kunnen ze natuurlijk wel allemaal ervaren 30+ers aannemen, maar dan zitten ze mogelijk over tien jaar met een captainsoverschot. Lijkt me dan reeel dat de KLM een gelijkmatige leeftijdsopbouw wil hebben en zodoende de voorkeur heeft voor (jonge) KLS-ers boven ervaren 30+-ers met veel uren.
Brand maar los......................