Apoe
New member
Apoe, ik ook hoor. En niks om CTR's heen. Vluchtplannetje filen en er doorheen. Leuk toch juist.
Of precies tussen 2 door met een ruimte van een paar NM, lekker!
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Apoe, ik ook hoor. En niks om CTR's heen. Vluchtplannetje filen en er doorheen. Leuk toch juist.
1)
Gelieve gezamelijk conclusies te trekken.
* Relax haalt de bank boven en biedt iedereen een biertje aan die naast hem komt zitten *
Had je een serieus antwoord verwacht dan? Zit niet meer op de kleuterschool :biertje: :duh:
TouchéDit bewijst dat je jezelf tegenspreekt. Je vindt aan de ene kant dat het 'echte airlinewerk' belangrijk is, maar aan de andere kant dat iemand met het ECHTE airlinewerk niet goed genoeg is voor de KLM.
De spijker op z'n kopEen nieuw iemand kun je wel helemaal kneden, maar met een ervaren vlieger met de juiste instelling kan dit ook en deze is veel breder inzetbaar. En selecties zijn er toch om die mensen juist te vinden?
Auw auw dit doet zeer!! Mijn welgemeende excuses als ik op dit late tijdstip het niet allemaal goed meer zie, maar je zegt dat je KLM-er bent, VM-er en dat je een B737 rating hebt.Hydraulisch vraagje zal ik 's opzoeken in m'n FCOM
KLIKO zei:..zodra er vluchten gecancelled worden met als reden geen crew, zou ik als directie toch streng naar mn hoofd operation optreden.
..een bedrijf maakt zelf wel uit wie ze willen aannemen. Ook in tijdens van schaarste.
* Relax haalt de bank boven en biedt iedereen een biertje aan die naast hem komt zitten *
Verder sluit ik me bij IZ aan, weet niet waar hij het zegt, maar na een paar jaar Tprop/Jet ben je indd niet meer het produkt van een school, maar ben je gewoon beroepsvlieger. Na 5 sol gesprekken in de de afgelopen 5 jaar is me maar 1 keer gevraagd waar ik heb leren vliegen.
Ik had in ieder geval AOM gezegd ipv FCOM. Want zo heten die boeken bij KLM nou eenmaal.
Kromme dingen hou je altijd, maar bekijk het ook eens van deze kant; als ze je aannemen zien ze in jou een potentiele 777/747 gezagvoerder. Zien ze dat niet dan word je niet uitgekozen maar dat wil nog niet zeggen dat je niet veilig produktie voor ze kan vliegen.
Maar Red Baron, ik kan meer vrouwen in mn bed krijgen. En heb geen foto van mezelf nodig in mn avater om van klaar te komen. (op mijn avater kun je weer wel klaarkomen) Jij bent dat type persoontje dat in AH rondloopt in zn uniform 4 uur na duty niet?
met name de wat oudere/senior vliegers binnen de KLM weten en vinden het huidige aanname beleid voor 98% van de gevallen de grootste onzin. jonge (kls'ers) vinden dat vaak niet. Verliest ondergetekende niet echt slaap over. Wijsheid komt met de jaren.
Maar ik kan dat gebrek inderdaad prima compenseren door altijd in uniform rond te lopen. Daardoor heb ik altijd genoeg female attention en bespaar ook nog op kleding kosten...ideaal!
FD,
Ik lees hier zo nu en dan mee en ik moet toch toegeven dat ik je een triest ventje vindt die het altijd beter weet. Je hebt op alles wel wat te zeggen maar echt on topic blijven kan je niet. Blijf vooral waar je nu bent en kom nooit deze kant op want het begint al te jeuken als ik je naam hoor.
On Topic:
Persoonlijk vind ik het een goede kwestie dat dit soort reclame wordt gemaakt. Blijkbaar kan de KLM niet genoeg geschikte piloten vinden. En dat hele verhaal over VM'ers, daar zakt me de broek vanaf. Je moet niet zeuren dat je niet bij de KLM kan werken omdat je geen KLS hebt gedaan. Was dan G*dv*rd*mme naar de KLS gegaan en niet naar een Stella of naar de USA. Ik weet wel bijna zeker dat degene die lopen te zeiken over de KLM-KLS dat deze allen meerdere malen zijn afgewezen bij de KLS, en dan zijn ze opeens niet goed genoeg meer.
De VM's kunnen prima vliegen alleen is mijn ervaring bij de blauwe dat deze mensen veel arroganter zijn dan KLS'ers!
Gegroet een waerdig oud KLS'er!