Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je komt niet zomaar bij de KLM en aan deze discussie te zien, zijn jullie volgens mij allemaal echt gefrustreerd dat jullie niet eens konden praten bij de KLM
"Wicked" zijn schrijfniveau is hopelijk niet recht evenredig met zijn vliegniveau.Nou, weet je wat, fijne vriend....? Ik trek de bank er nog even lekker bij... :biertje:
Nou, weet je wat, fijne vriend....? Ik trek de bank er nog even lekker bij... :biertje:
k vind het jammer dat de discussie gaat over of een 20 jarige p*kkie die de kls heeft gedaan beter is of wordt gezien dan iemand met airline ervaring.
En aub voor de 1000x de klm heeft GEEN piloten tekort!!!!
Aandacht voor de KLem? Ik dacht dat de publiciteit voor de luchtvaartschool was?
En toch moet de KLM dure andere kisten inhuren van andere maatschappijen om hun eigen productie op peil te houden vanwege het tekort aan crews.
Ik noem een Denim (vorig jaar) en HV...
Maargoed, ik moet nu vliegen naar Tehran
Smoke is zelf een VM'er... Beetje blauwe bril gekregen verder.
Smoke -
- Zit bij jullie een yank als captain op de 777 die nog nooit een JAA/B1/B3 examen heeft hoeven doen in zn leven. Was 1 van die 40 (yanks) die destijds overkwamen begin jaren 90. (aangezien jij het zo graag wil hebben over superduper 777 potentiele bazen binnen de KLM)
- Australiers, Canadezen idem
- Op de 73 bij jou zitten nederlanders (gebruik ff search) die op basis van hun FAA papieren zijn aangenomen en nooit ook maar 1 B1/B3 examen hebben hoeven maken.
- Moet ik het aantal VM'ers in managment, COVA, trainings apparaat en in de OR voor je uitspellen of kun je ze zelf vinden op de lijst?
Zijn dat ook mindere vliegers??
Terug naar de KLS dan maar...
- 3 jaar geleden kreeg goeie maat van me (200% amerikaan) mailtje van de KLS of hij voor ze wilde werken als instructeur 6 jaar lang, voor goed geld en daarna mocht ie doorstromen naar de KLM. Gelijkstelling kreeg ie via die KLS/IVW, werkvergunning via de KLM......
Daar hij niet in NL wil wonen bedankte hij hiervoor. (lets see New York, NY of Eelde, Groningen... mmmm zie zn punt)
- Jullie Fokker 50 opleidingen worden deels gedaan door instructeurs die vervolgens niet zelf bij de KLM mogen solliciteren !!!!!
- Jullie productie word deels gevlogen door Transavia. Ook deze vliegende boerenlummels mogen niet bij jullie solliciteren.
Moet ik het voor je uitspellen of zie je mn punt?
Ja, op een gegeven moment gaat de ervaring meetellen. Mee eens.Verder sluit ik me bij IZ aan, weet niet waar hij het zegt, maar na een paar jaar Tprop/Jet ben je indd niet meer het produkt van een school, maar ben je gewoon beroepsvlieger. Na 5 sol gesprekken in de de afgelopen 5 jaar is me maar 1 keer gevraagd waar ik heb leren vliegen.
Cheers.
FD
Koning lucht
Touché
AWOL
De spijker op z'n kop
@smoke
Auw auw dit doet zeer!! Mijn welgemeende excuses als ik op dit late tijdstip het niet allemaal goed meer zie, maar je zegt dat je KLM-er bent, VM-er en dat je een B737 rating hebt.
Als je het antwoord op deze vraag moet OPZOEKEN bewijst dat het gelijk van de KLM, dat mensen van de kls beter zijn dan VM-ers. Laten we eerlijk zijn een ieder met een B737 rating weet het antwoord toch op deze vraag en hoeft dit niet op te zoeken!!!.
Ik kom dus tot de conclusie dat deze VM-er:
Óf een selectie foutje is, en dús moet de selectie procedure binnen de klm (voor VM-ers) dringend herzien worden. Óf de KLM heeft helemaal gelijk en moeten we tot de conclusie komen dat VM-ers niet voldoen aan het "hoge" kwaliteits niveau van de kls.
Dit laatste waag ik te betwijfelen, maar dat was denk ik al wel duidelijk.
Ik denk dat je óf een "wannabee" óf een net begonnen student aan de opleiding tot verkeersvlieger bent, die graag zijn mening wil ventileren.
Prima, maar wat mij betreft ben je door de mand gevallen.
Een ding wil ik wel even kwijt over de KLM hoor. Je komt niet zomaar bij de KLM en aan deze discussie te zien, zijn jullie volgens mij allemaal echt gefrustreerd dat jullie niet eens konden praten bij de KLM, ik heb ook niet op de KLS noch NLS gezeten, maar ik zit er toch.......het is een kwestie van je poot tegen de deur houden, stalken totdat ze eindelijk wat van je willen ! Dat maakt je een goede piloot als je wilskracht kunt tonen en niet dat je de KLS gedaan hebt !