Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Yes sir! Een geasfalteerd stuk braakliggend terrein zou eigenlijk geen vliegveld mogen heten, maar dit had ik inderdaad in gedachten.1. 2005 en 2008
2. voor de kisten van de Red Bull Airrace
Excuseer, heer Imo. Hier heerst een klein misverstand, met uw goedvinden. U heeft de vloer gekregen, dat heb ik begrepen. Ik verstout mij het onbevredigend te noemen dat er geen nieuwe raadplaat is verschenen en dat de vloer evenmin officieel is vrijgegeven. Na 2 x 24 uur is hij echter vrij dus.... zal ik hem maar eens krachtig stofzuigen, zodat hij extra uitnodigend is voor gebruik!
Ei, ei, hier ben ik. De wetenschap staat voor niets maar voor Airworkers gaat dat niet op waar het almaar op wachten is. Zij behoeven een tip, waarde RW, maar misschien kunnen zij hier ook een tipje van de sluier oplichten of zij toe zijn aan een rustpauze in deze materie. Toen ik sliep heb ik hier veel over nagedacht en ei, ei, de animo kan wel eens op een licht pitje geraken want dat gebeurt in een flits als men de buik vol heeft van patat.
1. Elrey Borge Jeppesen
2. Luchtfotograaf en postvlieger
3. De 'Jepp-charts'
Als het goed is open floor, aangezien ik eind van de week pas weer thuis ben en over plaatjes kan beschikken.
Hihi, het is intussen weekend. Wil je ons dan toch verrassen met je plaatjes, V C C? Intussen luister ik de boel hier wel op met een muziekje, het is wat dat aan gaat alweer zo lang zo stilletjes in de crewroom, helemaal niet leukjes.