B767-300ER
New member
Behalve dat het 1981 betreft kan ik verder geen links bedenken tussen bier, planten, (los)geld en rechtspraak.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heineken is tweemaal gechanteerd. In 1981 probeerden drie piloten van Transavia het concern voor 750.000 gulden af te persen. Ze dreigden in supermarkten in Engeland en het toenmalige West-Duitsland vergiftigd bier in omloop te brengen. Bij deze twee pogingen is het volgens Heineken gebleven. “We krijgen wel eens brieven”, zegt een woordvoerder, “maar die hoeven we niet serieus te nemen.”
1981 Drie Transavia-piloten eisen 750000 euro met als dreigement het vergiftigen van Heineken-bier in supermarkten in Engeland en Duitsland met digitoxine, een medicijn voor hartpatiënten.
Download de foto even en zet hem bijvoorbeeld op tinypic.com, want op deze manier is-ie wel heel eenvoudig. :angel:Waar gaat deze foto over en wanneer was deze gebeurtenis???
Onvoorstelbaar. Je kunt een complex vliegtuig besturen, maar een plaatje online zetten is te moeilijk. :1855:Geen idee hoe dat moet met iPad, ben op vakantie en digibeet
Donders, wat nu weer te beginnen? Deze raadplaat heb ik al eens zien passeren. Dat ga ik nu dus even heel fijn opschrijven. Eh... wat is je naam, eh... Windstalker. Maar omdat ik de beroerdste niet ben ga ik niet meteen schieten en geef ik je een nieuwe kans
1. nogal bekende gezagvoerder
2. NL charter
Hoe zou het met Julio gaan?2. Justice and honesty
Ik hoop dat je je FMC wel kan bedienen. Want die hadden ze in de tijd van de SE210 ook nog niet :duh:Hey Roger Wilco, bedankt voor de service!!!, ik stam nog uit het tijdperk van de SE 210, dus neem me maar niet kwalijk:grijns:
Mooi zo. Ik vind het heerlijk om af en toe tegen schenen te schoppen@ Roger Wilco, ik neem aan dat jouw opmerkingen niet sarcastisch bedoeld zijn, maar het komt wel zo over.
Ik kwam deze tekst tegen in een land waar ik het niet verwachte, mijn vraag is welk land..
Voormalig vliegveld Rotterdam Waalhaven is bij de meeste mensen wel bekend. Er is op Zuid nog een vliegveld geweest.Toch weer te makkelijk, maar gefeliciteerd het is nu aan Roger Wilco
Inderdaad een mooi verhaal, maar helaas: Oostvoorne ligt niet in Rotterdam-Zuid.In de duinen van Oostvoorne heeft vroeger een heus vliegveld gelegen. Het idee om een vliegveld aan te leggen ontstond in 1928 en werd aangewakkerd door de gebruikers van het toenmalige 18 holes golfterrein in Oostvoorne. (zie ook Gammo's "De oude golfbaan" GCVYZ2). Deze gebruikers beschikten veelal over sportvliegtuigjes en maakte al regelmatig gebruik van het strand als landingsbaan.
In deze tijd lijkt het een beetje overdreven om voor de Rotterdamse golfers een vliegveld aan te leggen bij Oostvoorne, maar de reistijd Rotterdam > Oostvoorne bedroeg in die tijd ruim 2 uur.