Meende een getal van 30 miljoen per jaar te hebben gelezen ergens, maar kan het niet meer terugvinden. Het FNV referendum loopt nog, met een negatief stemadvies van de bond. Niet dat het zal uitmaken, de VNC en KL tekenen uiteindelijk wel voor de deal nadat de VNC ledenraad unaniem vóór heeft gestemd afgelopen week. De verwachting is dat het CAO proces van de afgelopen maanden FNV-Cabine flink wat nieuwe leden zal opleveren, vnl. afgezeken eenbanders.
Btw, de dames van KLC hebben nu ook een akkoord met dezelfde loonsverhoging er in verwerkt en ook zij profiteren mee van de verbeterde winstdelingsregeling. Het is deze keiharde werkers van harte gegund gegund. Nu wij arme vrachtvliegers nog. (Ain't gonna happen) :grijns:
Leuker speculeer-nieuws: wel of geen nieuwe narrowbodies? Elbers zegt van niet, De Janaillac zegt van wel:
https://www.luchtvaartnieuws.nl/nie...-vervanger-boeing-737-vloot-nog-niet-in-beeld
en:
https://www.luchtvaartnieuws.nl/nie...t-jaar-besluit-over-europese-vlootvernieuwing
Schiet mij maar lek.
Als klant zie ik liever de NEO met de P&W GTF, maar voor KL zal het wel de MAX worden. Yuk.
Btw, de dames van KLC hebben nu ook een akkoord met dezelfde loonsverhoging er in verwerkt en ook zij profiteren mee van de verbeterde winstdelingsregeling. Het is deze keiharde werkers van harte gegund gegund. Nu wij arme vrachtvliegers nog. (Ain't gonna happen) :grijns:
Leuker speculeer-nieuws: wel of geen nieuwe narrowbodies? Elbers zegt van niet, De Janaillac zegt van wel:
https://www.luchtvaartnieuws.nl/nie...-vervanger-boeing-737-vloot-nog-niet-in-beeld
en:
https://www.luchtvaartnieuws.nl/nie...t-jaar-besluit-over-europese-vlootvernieuwing
Schiet mij maar lek.
Als klant zie ik liever de NEO met de P&W GTF, maar voor KL zal het wel de MAX worden. Yuk.
Laatst bewerkt: