De stand van zaken [Deel 12]

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik hoor hier eigenlijk best vaak dat mensen afvallen op de pvs....
ik had eigenlijk tot nu toe zo'n id dat als je de gvss en de medische keuringen had gehad dat je eigenlijk binnen bent...
niet dus... weet iemand het gemiddelde percentage van mensen die de pvs met succes afronden?

@thijmen:

jammer om te horen... :( sterkte....
 
Oorspronkelijk gepost door Istria
ik hoor hier eigenlijk best vaak dat mensen afvallen op de pvs....
ik had eigenlijk tot nu toe zo'n id dat als je de gvss en de medische keuringen had gehad dat je eigenlijk binnen bent...
niet dus... weet iemand het gemiddelde percentage van mensen die de pvs met succes afronden?
Is al eens aan bod gekomen, ik hoorde toen geloof ik dat 2/3 erdoor kwam.

Correct me if I'm wrong...
 
@-=[Snort22]=-, Leonnn, -=[VipeR]=-, -=[PlaYer]=-
Veel succes met de IQT. Straks eindelijk vliegen op die grote grijze driewieler:D. Veel plezier in Tucson;)

Ciao Jimmy
 
Zoo hier zijn we dan weer. Ik zit me weer lekker te vervelen hier @ bastion, heb vandaag PVS-4 kunnen vliegen. We hadden een perfecte horizon boven de wolken. Helaas stond de Uniform in reparatie en was er ook nog een loadmaster-achtig figuur te wachten op zijn pleziervluchtjes. DUs heb ik alleen PVS-4 kunnen doen. Dat ging op zich wel lekker, beetje mindere concentratie alleen. En na 4 60 graden bochtjes ga je automatisch je dalende bochtjes met 45 graden doen wat toch niet de bedoeling is. Maar goed, morgen met een beetje mazzel 5 &6 en klaar er mee :rolleyes:
 
waarom hoefte pilatus maar 4 vluchten te maken en swami alle 6? Mag je als ze na 4 vluchten al zien dat je genoeg aanleg hebt de laatste 2 vluchten overslaan?
 
ik was beschikbaar om in de feb. klas te beginnen. als ze evt. bij pvs 4 nog twijfels hadden had ik 5 en 6 ook nog moeten vliegen,

@swami heel veel succes kerel en ik hoorde via een vriend van me dat thijmen het niet gehaald heeft helaas
 
Bedankt allemaal! Ik hoorde van Thijmen precies hetzelfde inderdaad:(. Over die vier vluchten: iedereen die zich voor februari beschikbaar stelt kan bij goed gedrag een korting krijgen op het aantal vluchten wat hij doet. Aangezien ik toch niet kan in februari (volgende week dus), moet ik 5 & 6 zowieso doen. Het is maar een tijdelijke regel.
 
Iemand nog iets van Spirit's FAM gehoord trouwens? Is al drie weken geleden...

[edit] geldt trouwens ook voor Robert N, alleen daarbij nog langer geleden zonder bericht...


Men zegt wel: geen nieuws is goed nieuws, maar hier is dat meestal niet zo heb ik het idee :o
 
Members waarvan niet bekend is of ze het onderdeel gehaald hebben of waar geen datum achter hun naam staat verwijder ik uit de stand van zaken.

Ciao Jimmy
 
@bimmer, ik had laatst nog een mailtje van hem gehad:


Hoi Daan,

Ja sorry, het is enorm hectisch hier bij mij geweest. Ik ben door al die drukte ook niet naar de FAM geweest helaas. Ik heb nu een afspraak voor in februari pas. Ik zag dat jij al zit te wachten op de PVS? Goed man, hopelijk zit het weer ook een beetje mee voor je.

Gr,
Stephan
 
@ allemaal:

Vandaag werd het totaal onverwacht ineens perfect weer dus we gingen meteen hop de lucht in. PVS-5 is best een intensief vluchtje maar ik maakte me er heel aardig vanaf denk ik. Heel snel daarna volgde een PVS-6, (jippie, meer aerobatics!) die nagenoeg hetzelfde was. Deze ging nog een tikkie beter dan vanoggend. En dan sta je ineens weer op de grond, en is het voorbij... Een mooie periode afgerond om het maar zo te zeggen. En nu wachten op de uitslag (bibber)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan