De stand van zaken [Deel 12]

Status
Niet open voor verdere reacties.
succes met wachten Swami, ws hoor je het morgen al...door de tijdsdruk...!!:grijns: zou mooi zijn!

owhnee jij gaat pas in aug....
 
Veel succes Swami :D
Hoop echt dat je wordt goedgekeurd ;)

even tussen haakjes pilatus, ben jij dezelfde pilatus als op het "werkenbijdeluchtmachtforum"?
 
@Pilatus: ik heb het weekend gemist dus even kijken: Hemmo is afgekeurd, JP is waarschijnlijk goedgekeurd, Neal heeft hem ook wel zitten dacht ik. Bert had het erg zwaar met zijn aerobatics en gaat morgen weer verder. Da's alles wa'k weet :rt:

@rest: Thanks :D
 
Hey Allemaal!
Ik moet zeggen, als je ff een paar weken niet meer kijkt is het nauwelijks meer bij te lezen allemaal, dus dat ga ik ook niet doen :D! K zal wel ff een update geven....zit nu zo'n 3,5 week in Curacao en het bevalt super. Lekker veel heli vliegen en inmiddels zijn we ook solo hier en door de week veel leren. Ik moet zeggen, dat heli vliegen is nog mooier dan ik had gedacht Daarnaast in het weekend helaas weinig te doen op dit eiland :P....nee super relaxt, lekker duiken op zaterdag, feestje op het strand etc.etc. ! Hoe is het verder hier met iedereen? Ik zie dat sommigen inmiddels de selecties ook alweer hebben afgerond..gefeliciteerd!! Verder heel veel succes iedereen met alles!
Greetz vanuit een 30 graden zonnetje in het westen :D!
 
@size44
Leuk om te horen dat je het daar erg naar je zin hebt. Succes met de opleiding.

@Swami
Succes met wachten;)

Ciao Jimmy
 
nou helaas ben ik alweer thuis.
ik viel af na de C vlucht, mijn leercurve was niet stijg genoeg om mijn lage startniveau te compenseren.
Het lag aan een gebrek aan aanleg en/of inzicht.
:(

klote, maar ik had verwacht dat ik er meer onder zou lijden;)

de_rutger mocht vandaag de D vlucht doen, hij zou bellen als hij meer wist!
greets, george

edit; er vielen er na C 3 van de 10 af.
 
nou de wens was zoiezo vliegen en het leger, dat word nu dus kiezen.

Ik ga binnekort naar een voorlichtings avond van de KLS en dan zal ik is kijken of ik daar aan de selectie deelneem of dat ik toch aan de KMA wil beginnen. (infantrie wss).

Ik had nog aan een van de instructeurs gevraagd of me resultaten wel 'voldoende' waren voor de KLS, maar daar wist hij niks van .. helaas.
 
@swami succes met wachten (en bert maar lachen toen ik een beetje wit uit de kist kwam na pvs4)

@istria ja dat ben ik maar kijk er nooit op eigenlijk, beetje raar forum
 
Dat niet alleen...maar ook erg nutteloos, als je het met Airwork vergelijkt.
beetje kinderachtig. :rolleyes:
 
Goeie dag,

Alweer een tijdje geleden idd. heb het erg druk gehad met nieuwe baan e.d.

14 februari heb ik voor de 2e keer FAM, heb behoorlijk wat tijd in de sportschool doorgebracht dus moet nu wel gaan lukken denk ik. Vorige keer (1 nov.) te weinig romp-buig-kracht en arm-strek-kracht.

Jullie horen snel weer van me ;-)

Groeten,

Robert
 
ps.
rutger kan je ook uit de stand van zaken halen, hij heeft de D vlucht niet gehaald.. :(

kunnen we allebei weer verder met ons leven ;)
 
@GeorgeK
Bedankt voor de informatie. Dat is echt balen dat hij het niet gehaald heeft. We horen het nog wel van de_rutger13 zelf denk ik.

Ciao Jimmy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan