De stand van zaken [Deel 12]

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik moet ook nog naar het kleding punt, welke kleding krijgen we eigenlijk allemaal?

@de noorderlingen, de zuiderlingen zullen jullie eens wat laten zien, gezonde competitie kan nooit kwaad!!!
 
Oorspronkelijk gepost door Xalara
Wie zichzelf hoog plaatst kan hard vallen, tenzij je natuurlijk een blauw pak draagt met en grote rode S ;).
Doe gewoon je ding en wees niet te snel tevreden, dan komt de opluchting wel na de GVSS. Succes iig!!


Ben ik het helemaal mee eens!
Ik ben zelf ook wel een perfectionist. Dus me zelf verbeteren zal het niet aan liggen.

Ik ga mn uiterste best doen en kijk wel of ze iets in me zien.
 
Je vergeet dat de GGW bij de zuiderlingen zit.
Patroit je staart in is nooit grappig. :D

Die hoor je ook niet komen op je TWR ;)
 
Oorspronkelijk gepost door Blokkie
ehhmmm...
alle zweefvliegers vallen ongeveer af (no offence)...

niet allemaal hoor :D :)


maar kreeg er idd al bij de eerste briefing al commentaar op dat ik het moeilijk zou gaan krijgen :)

En toen ik een keer aan het eind van een vlucht bij lesson complete vol op de remmen ging en een halve seconde daarna dacht "shit!" en het gas dicht trok, kreeg ik door de koptelefoon, "dat komt door het zweefvliegen zeker, is niet erg hoor ;) "
 
ik had als zweefvlieger wel een voordeel bij die klimmende bochten. alleen echt op tijd waren ze niet maar ze waren wel mooi rond en perfect gecentreerd

btw het slipkogeltje is toch "in flight entertainment"?... daarmee kan je lekker pingpongen...
 
Ik vraag me af...hoe erg is het als je in een klimende bocht perfect uitkomt met je hoogte/tijd maar b.v. 5 graden achter ligt met je koers/tijd.
Is dat geen probleem als je dan tijdens de level-off snel nog ff je hoogte bij stuurt?

Of moet alles gewoon perfect zijn? ;)
 
als je op tijd op hoogte bent, en op het gewenste tijdstip nog achterligt met je bocht, dan zorg je gewoon dat je op de juiste hoogte blijft vliegen en zo snel mogelijk weer op koers komt. Simpel ;) het kan niet in 1 x perfect en miss ook niet in 2 x, maar zorg wel dat je zoals hierboven gezegd op tijd corrigeert als je wat verkeerds ziet en ook de perfectie nastreeft ;)
 
Jongens er is een GVSS topic. Daar staat veel informatie in over de GVSS. Als er dan nog vragen zijn kun je ze in dat topic posten.

@GeorgeK, de_rutger13
Veel succes morgen met de GVSS. We horen het wel of jullie de GVSS gehaald hebben. We gaan er vanuit dat het wel gebeurd;)
Ciao Jimmy
 
bedankt;)
ik ken de crosschecks van binnen buiten van voor en achteren, en heb net een samevatting gemaakt. de handelingen zitten er ook goed in en heb er zin in!

hopen dat alles goed gaat:D

ik laat iets horen zo gauw ik meer weet.

groeten
 
@swami, heb net gehoord dat thijmen de PVS niet gehaald heeft ... @thijmen ik weet niet of je hier leest maar wel balen man hoop dat ik je nog spreek
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan