De stand van zaken [Deel 12]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pfffff, ik kan niet wachten wanneer ik mag PVSen. Maarja eerst maar even een full body check doen enz. :(
Veel wortels eten voor de oogjes.

Denk niet dat er vandaag gePVSed kon worden als ik hier zo kijk naar de lucht moet ik haast huilen.
 
hey luitjes ik ben net gebeld door het cml dat het keuringsadvies positief is en dat ik morgen naar amsterdam mag bellen. nu is het echt compleet feest hier, lol :D
 
Vandaag ben ik naar het kleedpunt in Utrecht geweest, om alle kleren te passen. Ik had al gehoord dat het veel was, maar het is echt heel veel! Wel leuk om te zien waar je het komende jaar in rond gaat lopen :cool:

@ pilatus_b4

Gefeliciteerd! Volgens mij heb jij het snelheids record keuring afronden behaald. Tot 6 februari!
 
Friction, zorg ervoor dat je kisten goed passen, maar dan ook echt zo perfect mogelijk. Anders ben je geen happy camper als je begint met stukjes wandelen tijdens je basis opleiding.

Maar inderdaad, leuk om alvast even te mogen proeven.
 
Ja volgens mij hebben wij het woodlandtenue, het ziet er iniedergeval wel gaaf uit :D . Wat lopen die kisten trouwens kut zeg, en op de een of andere manier is de binnenkant van me linker ook anders dan me rechter :confused: Wat ik wel weet is dat ik een familie pak blaarplijsters ga meenemen:grijns:
 
@bimmer zet mij maar bij de februari klas heb net amsterdam aan de lijn gehad,

@friction ik heb net de hele drogist leeggekocht, cya in feb.
 
@pilatus_b4
Gefeliciteerd met je plaatsing in de februari klas. Veel succes met de opleiding. Hopen dat je opleiding net zo vooorspoedig verloopt als de selectie.

Ciao Jimmy
 
thnx bimmer, het voelt echt onwijs goed om 6 februari bij je naam te zien staan. (vooral nadat ik van nogal veel mensen te horen kreeg dat ik dat eigenlijk wel kon vergeten)...

bewijst gewoon weer dat niet geschoten altijd mis is
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan