De stand van zaken [Deel 12]

Status
Niet open voor verdere reacties.
ligt eraan of ik de commissie kan overtuigen van het feit dat ik heel goed ben ;)

dan wordt het augustus! lang traject luchtgevechtsleiding!
 
ja dat weten ze nog niet...kan verschillen tussen maart en juni...
dus hopelijk begin maart ofzo dan kan ik nog een beetje op reis...:grijns:
 
heyy luitjes vandaag pvs 3 en 4 gehad, en het goeie bericht dat ik niet verder hoef maar dat alles ruim voldoende is (kort traject ivm 6 februarie) mag dus lekker naar huis. wat zijn die aerobatics trouwens ontiegelijk vet!

@singh gefeliciteerd dude
 
Swami is momenteel ook inda house. Het weer was niet goed genoeg om twee vluchten te maken dus ik heb alleen 3 gevlogen. Ging iets minder goed dan 2 maar die ging ook wel gestoord lekker. Naar mijn idee gaat het lekker zo dus dit moet ik gewoon volhouden en waar mogelijk verbeteren natuurlijk. Morgen aerobatics, 60 graden boggies vliegen wordt weer even genieten dus :).

@Singh: Lekker man, komt alles toch nog goed waarschijnlijk

@Smooth: Ben er al mee begonnen heel zachtjes lieve woordjes te fluisteren dus kijken hoe ze reageert :D
Verveel ze in Peru :rolleyes:
 
Hey Pilatus gefeleciteerd man! goede hoop nu natuurlijk!

Ik zit nu te wachten op bericht vanuit Amsterdam, heb nog niets gehoord over kleding ophalen.

Bah net mn verstandskies laten trekken:o vrijdag de volgende...
 
thnx allemaal, de buzz van het behalen van de pvs is nog niet helemaal doorgedrongen, maar kben nu thuis en kruip zo in me eigen bedje en denk dat als ik morgen wakker word het me pas echt duidelijk word
 
@ Pilatus
Gefeliciteerd kerel :p Wordt een feestje geven hoor ik?

@ Swami
Veel succes met je PVS 4 vlucht.

p.s. Wat houden de aerobatics eigenlijk in? Wat voor handelingen zijn dat?
 
thnx xtra en idd feestje bouwen

bij mij begon hij met 2 x 30 graden bochtjes om uit te kijken
daarna 2 steep turns
daarna 2 loops
daarna 2 barrel roll's
daarna een klaverbladje (loop en roll gecombineerd)

erg gaaf iig,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan