De stand van zaken [Deel 12]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oorspronkelijk gepost door TheRightStuff
F16 is toch ok!?
kvlieg denk ik liever in de F16 als de F35! Hoewel de F35 me zeker niet slecht lijkt, maar qua vliegeigenschappen en airpower lijkt me de F16 gewoon lekkerder!
Wat jullie?


:grijns: Hahaha in de categorie van....: "Ik heb in de garage staan en neem mee vandaag.........hmm lastig..!!"
 
F-16 is best oke. :cool:
Geweldige kist. Ik zou hoe dan ook een keer dat ding zelf willen besturen.

Maar als ik de mogelijkheid zou krijgen om de F35 de vliegen...dan hou ik me aanbevolen! :cool:
 
OOK leuk :cool:

't maakt me niet uit waar ik op zou komen. Voorkeur IS F-16...
EERST maar es door die keuring heen zien te komen. :1855:
 
heyy luitjes ff een berichtje vanuit het bastion hotel te roosendaal zowel swami als ikke zitten hier en morgen gaan we de pvs1 vlucht doen mits het weer goed is (verwacht goed weer')

groetjes Daantjo
 
@Gaara

ik bel je wel ff als ik m'n GVSB gehad heb!
1 maart...dan mogen we opschieten daarna :grijns:

heb jij trouwens enig idee wanneer die commissie is? anders vraag ik het zo wel ff op het CML!
spreek je
 
klaar! als het goed is krijg ik zo een telefoontje of ik het gehaald heb of niet...:rolleyes:

kwam op het CML nog een jongen tegen, die net z'n eindgesprek had gehad! hij was positief bevonden en begint 6 feb. ook op de KMA! heb ff tegen hem gezegd dat hij zich hier ff moet aanmelden :grijns:! dan kan hij ook in het lijstje!
 
Vond het een erg leuke test! je moest eerst een aantal maal een heading/bearing/range bepalen van een vliegtuig t.o.v. een punt!

vervolgens moest je een vliegtuig een een koers opgeven zodat hij precies over een target zou vliegen

en als laatste kreeg je de opdracht om 1 of meerdere vliegtuigjes een bepaald parcours te laten vliegen! oplopend in moeilijkheids graad en met kruisend verkeer...

ben benieuwd of ik het gehaald heb!
 
zoo mensen,hier weer een update van Swami & Pilatus. Vandaag echt geweldig weer gehad. Aangezien het alweereen paar weken geleden is dat ik PVS-1 heb gedaan mocht ik het overnieuw doen. Het was wel prettig ook om het weer even aan te voelen hoe het ook weer ging voordat je het voor het eggie moetdoen. PVS-2 Ging in ieder geval bijzonder goed dus nu lekker relaxen en morgen weerzo goed proberen.

Laters
 
Hey Omar, how´s life?! Ik moet de 30e mijn kleding halen, dus helaas. Was jij overigens "die jongen" die Singh op het CML tegen was gekomen....?!

@ Swami & Pilatus_b4

Succes mannen, en de kisten wel met liefde behandelen he, dat helpt namelijk...

@ Gaara & Singh

Nee joh, he leuk, en bedankt, tsssssssssss met zijn 2tjes op vakantie.... snik, snik, Egoisten!;)

Btw: Ben Peru nu wel zat, al is het alleen maar omdat ik gewoon Falcon 4.0 AF wil spelen.....:) :) :)
 
Laatst bewerkt:
@ Omar

Ja ik moet woensdag me kleren ophalen om 8:00, heb er erg zin in!

@Smooth

Zit je in Peru en ben je nog aan het klagen :grijns: Maar Nederland is inderdaad ook wel heel erg mooi
 
Zo heren (en dames) eindelijk weer een keertje een positief berichtje van mijn kant!

goed gekeurd voor luchtgevechtsleiding (Fighter Controller)!!
:grijns: :grijns:

nu wacht enkel nog de adviescommissie (of hoe het preices heet)
en dan ben ik aangenomen!

felicitaties zijn van harte welkom :cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan