ojjo29
New member
en je moet mensen nog vragen of dit een scam is...?!
oké oké, mea culpa. If it looks like a duck and quaks like a duck... etc...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
en je moet mensen nog vragen of dit een scam is...?!
Als je de 208 wilt vliegen kan ik nog SUSI air hier in Indonesie aanraden. Pay is niet eens zo slecht, housing en eten worden betaald (komt dus bovenop je salaris). Veel vliegen (niet meer dan max is toegestaan) en het roster is 6 weken op 2 weken af. Sprak gister de fleet manager van Balikpapan (expat ook) Klonk best goed, helemaal voor ab-initio om uren te bouwen.
om even terug te komen op SUSI air. bekijk deze prachtige docu even. http://www.youtube.com/watch?v=F4_oUf5qXbE&feature=share
Aer Lingus Cadet Training Program.
Je hoeft maar 25K op te hoesten voor je opleiding. De overige 75K wordt betaald door Aer Lingus. Opleiding wordt gedaan bij FTE Jerez.
Na afronding van opleiding doe je TR A320. En dus baan bij een Major.
Zie link : http://www.pilotcareernews.com/aer-lingus-launches-2014-cadet-training-programme/
V1
Ik lees op de site van Air Lingus dat je in 25% tijdens je opleiding moet betalen (in 5 termijnen). Er staat nergens dat Air Lingus de overige 75% gaat betalen. Ik vermoed dat je dit na je opleiding terug moet betalen:
Training Costs
The approximate cost of the initial training programme is €100,000. If you are successful in your application you will be required to fund approximately 25% of this training cost during the course. The payments are made directly to the Flight Training School on a phased basis over five instalments. The Flight Training School will provide further details at a later time.
Bron: http://careers.aerlingus.com/careers-in-the-air/cadet-pilots/
http://www.aeroflot.com/cms/en/about/set_of_pilots
Iemand enig idee wat een FO daar per maand vangt?
Verstuurd vanaf mijn Nexus 7 met Tapatalk
Russen betalen ZEER goed.
Is alleen de vraag of je nu met die onrust zin heb om daar te werken. Als ik denk aan wat er met buitenlanders gebeurde die in Rusland werkte en woonde tot zo een 25 jaar geleden.
http://www.volotea.com/en/recruiting/pilots/
B717 SECOND OFFICERS
Description:
We are looking for candidates to our self-sponsored Second Officer Programme. Permanent Seasonal Contract.
Capabilities:
Valid EASA CPL and unrestricted Class 1 medical
ME/IR rating
English language fluency - minimum ICAO level 5
EU Passport
Age and experience:
Less than 300 hrs total time: 30 years old
301 hrs to 1000 hrs total time: 35 years old
More than 1000 hrs or previous jet type rating: no age restrictions
Candidates with previous experience in airline operations but not enough hours to apply as First Officers, may apply for the Second Officer programme with possibilities of receiving a partially company sponsored type rating.