Banen, banen, en nog eens banen...

belangrijkste van alles, wie betaald het rating? (kan het antwoord eigenlijk al mijlenver zien aankomen, desondanks)

TR zelf dokken en mooi 3 maanden contractje. Zou je niet verwachten van zo een Airline. Treurig. Daar zou je toch ook niet heen gaan voor je plezier. Heb je 3 maanden gevlogen, vlieg je er mooi weer uit. Ben je weer baanloos. TR en kleine 250 hr on type.
 
Het is zelfs zo dat ze de mensen die op gesprek zijn geweest (en het bericht : gefeliciteerd je bent aangenomen: hadden gekregen voor het ( ik zet het tussen haakjes ivm voorzover ik weet alleen de bond) 2 jarige contract (ondergetekende) Nu dus ook deze mooie kans voor 3 maanden kregen aangeboden.... Start TR in de winter, dan wachten tot 1 juni om te vliegen tot 31 augustus. Lekker gezien 90% van de sollicitanten al werkt als commercieel vlieger (veelal turboprob en kleinere jets dan de 737). Kan wel zeggen dat niemand hier over te spreken is.
 
Terug
Bovenaan