Banen, banen, en nog eens banen...

Hoe zien die groeiplannen eruit? Zijn er aantallen kisten genoemd? En toevallig enig idee of je je eigen type moet betalen als je nog geen rating op zak zou hebben?
 
Groeiplannen waten bij oprichting 1 kist per jaar.
In 2013 was er geen kist bijgekomen.
Neem aan dat er zoveel reacties komen dat als je geen TR 737 hebt je zowiezo niet aan bod komt...
 
Dan noemen ze Wizz en Ryan Air, maar dan vind ik dat ze daar de plank misslaan.

Wizz: Ja je salaris is de eerste 15 maanden werkelijk waardeloos te noemen. Maar Wizz schiet wel je TR voor. Na 15 maanden gaat salaris wel omhoog.

Ryain Air: Ja je moet vanaf 1 januari 28,5K betalen. Maar je vliegt vrij veel uren per jaar en op basis daarvan betekend het dus dat je redelijk verdient als beginnend piloot.

Het is een ander verhaal bij clubs als Farn. Dokken. Mond houden. En luisteren naar de Cpt. En nadat je je uren heb gemaakt plaats maken voor andere pipo's die wederom willen betalen om daar te MOGEN zitten.

En ik weet niet wat salaris condities is bij Merpati en Lion, maar mocht je wel minimaal 3 jaar contract krijgen en je vliegt zeg 900 uur per jaar, dan is het ook nog niet zo ontzettend beroerd. Na die 3 jaar zit je op zeg 2500 uur on Type.

Het is maar hoe je het wil zien.
Hiermee zeg ik niet dat ik het goedkeur dat jijzelf moet dokken voor je training.
Integendeel zelfs.
 
http://www.nu.nl/economie/3643964/250-nederlandse-aspirantpiloten-uitgebuit.html

Waarom noemt de VNV juist Ryanair, Wizz Air en Lion Air?

"Ze betalen 30.000 tot 50.000 euro om vier tot zes maanden te mogen vliegen."
''Het zou al anders zijn wanneer je na zo’n periode een vast contract zou kunnen krijgen, maar je wordt na een half jaar gewoon aan de kant gezet met slechts iets meer arbeidsperspectief.''
"Maar de piloten krijgen geen enkele financiële vergoeding voor hun werkdagen."

Op de kosten voor de type rating na zijn dit, naar mijn weten, onjuiste feiten m.b.t. deze maatschappijen. Als ze nou Nouvelair o.i.d. hadden genoemd...
 
SunExpress Duitsland gaat 30 copiloten aannemen hoorde ik vandaag. Solliciteren kan via www.career.aero. Gaat helaas wel om een contract voor 6 maanden omdat het nog onzeker is of de kisten die er deze zomer bijkomen ook in de winter blijven.
 
Wie niet waagt....
Niet geschoten...

Denk niet dat ze bijten, dus bel ze gewoon eens op.

(0,5 uur Cessna gaat hem niet worden, maar als ik 500u CMD B73 had, zou ik zeker bellen) Kan zijn dat ze een verzekeringseis hebben waar ze niet onderuit kunnen vwb opleiding, misschien proberen ze het eerst met deze eisen.)
 
Banen, banen, en nog eens banen...

Weet toevallig dat transavia kort geleden mensen van EPST en Martinair Vliegschool aangenomen heeft. Contract is voor onbeperkte duur; dus geen zomercontract oid.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Terug
Bovenaan