Banen, banen, en nog eens banen...

Maar Cityflyer heeft sinds gisteren de holdingpool weer geopend. De afgelopen maanden heb ik begrepen dat er nog maar een enkeling in de holdingpool zat, die werden gepasseerd voor de BMIBaby vliegers, maar dat dat nu voorbij is.
 
nou ja er staat bij "Training at the Lufthansa Flight Training GmbH Bremen on multi crew aircraft"
dus het is sowieso weer een Lufti-only verhaal
 
nou ja er staat bij "Training at the Lufthansa Flight Training GmbH Bremen on multi crew aircraft"
dus het is sowieso weer een Lufti-only verhaal

Dan snap ik de logica niet waarom ze het dan online plaatsen, want dat kan dan toch intern gecommuniceerd worden? Lijkt mij. Maar goed. Voor diegene die de uren hebben. Wie niet waagt , wie niet wint :D . Super job op een fantastische kist bij een geweldige Airline .
 
Ik lees toch echt "1,000 hours TT on Jet Aircraft / turboprops in commercial aviation, OR Training at the Lufthansa Flight Training GmbH Bremen on multi crew aircraft".
 
Volgens mij is dat gewoon ge-copy-paste van de algemene Lufthansa-pilot.de website waar het hele verhaal staat dat ready entry's zich voor GWI en LH Cargo aanmelden kunnen.

Of je daarna in behandeling wordt genomen is natuurlijk een tweede...
 
Volgens mij is dat gewoon ge-copy-paste van de algemene Lufthansa-pilot.de website waar het hele verhaal staat dat ready entry's zich voor GWI en LH Cargo aanmelden kunnen.

Of je daarna in behandeling wordt genomen is natuurlijk een tweede...

Ja dat kan natuurlijk ook ;) .
Want er zijn nog vele wachtenden.
 
Misschien nuttig voor de werkzoekenden:

Ik weet niet of het waar is, maar vond het 't delen waard.

Een paar Zwitsers die bij Swiss selectie doen vertelden mij dat Swiss nog wel ready entry's uitnodigt voor een assessment. Ook al maken ze dit niet bekend.

Volgens hun gewoon CV opsturen met sollicitatiebrief dus (ook voor buitenlanders).

Groet
 
Ze zijn van plan een base in Genève te openen om de concurrentie met Easy weer aan te gaan.
Daar zoeken ze idd wat mensen voor.
 
Misschien nuttig voor de werkzoekenden:

Ik weet niet of het waar is, maar vond het 't delen waard.

Een paar Zwitsers die bij Swiss selectie doen vertelden mij dat Swiss nog wel ready entry's uitnodigt voor een assessment. Ook al maken ze dit niet bekend.

Volgens hun gewoon CV opsturen met sollicitatiebrief dus (ook voor buitenlanders).

Groet

Alleen wel Duits niveau B2 verplicht. En ze accepteren alleen een certificaat van het Goethe instituut of je moet bij hen een test afleggen.
 
Alleen wel Duits niveau B2 verplicht. En ze accepteren alleen een certificaat van het Goethe instituut of je moet bij hen een test afleggen.

Dat is toch niet zo moeilijk. Dat moet je ervoor over hebben lijkt mij als je bij zo een airline wil binnenkomen, waar T&C's wel op normale normen zitten. Ik zie niet het probleem. B2 is niet bepaald spannend niveau. Je moet er wat voor over hebben.

Zelf spreek ik zeer behoorlijk Duits, en als ik daar wil solliciteren dan is dat B2 halen niet zo een ramp.
Alleen die vervelende DLR tests. Werkelijk , dat is verschrikkelijk. Even je dag niet hebben en je kan meteen een stuk of 20 Airlines afschrijven , want je kunt daar nooit meer solliciteren.
 
Dat is toch niet zo moeilijk. Dat moet je ervoor over hebben lijkt mij als je bij zo een airline wil binnenkomen, waar T&C's wel op normale normen zitten. Ik zie niet het probleem. B2 is niet bepaald spannend niveau. Je moet er wat voor over hebben.

Zelf spreek ik zeer behoorlijk Duits, en als ik daar wil solliciteren dan is dat B2 halen niet zo een ramp.
Alleen die vervelende DLR tests. Werkelijk , dat is verschrikkelijk. Even je dag niet hebben en je kan meteen een stuk of 20 Airlines afschrijven , want je kunt daar nooit meer solliciteren.

alleen jammer dat die B2 tests niet alleen over spreken gaan :kerst: Maar zeker een haalbaar niveau, ik meld het alleen.
 
Terug
Bovenaan