Banen, banen, en nog eens banen...

Kreeg net van een vlieger die voor Jet2 vliegt een mail doorgestuurd waarin Jet2 werknemers 1000 pond word aangeboden voor als een door hun aanbevolen piloot word aangenomen (piloot (FO of Cpt) moet wel ervaren zijn, UK brevet hebben, gelijk kunnen beginnen en rated zijn op de 737) sluitingsdatum 5 April.

Begreep dat ze hopeloos verlegen zitten om mensen die aan de bovenstaande eisen voldoen, toegegeven het contract is niet het beste wat er is.
 
Om het nog waarheidsgetrouwer te maken: de meeste "Contact" kisten vlogen na de overname ook niet meer voor DLH.
Na de overname was er in feite alleen nog de wetlease voor Swiss (welgeteld twee kisten).
Als we dan toch al aan het muggenziften zijn. :biertje:
 
Laatst bewerkt:
Ja wij komen er niet aan de bak, want we hebben over het algemeen geen FAA license of Green Card, maar kwam deze tegen op Pprune.

http://www.americaneaglecareers.com/Jobs/Pilots.html . Komt redelijk wanhopig over. An 5000 dollar signing bonus. So thanks for applying to work in our company.

Helaas zijn we in Europa nog niet zo ver :( . Zou mooi zijn. Ipv. te dokken om te MOGEN werken, krijg je betaald om ajb bij een bedrijf te komen werken. Zo hoort het :biertje: .
 
Ja wij komen er niet aan de bak, want we hebben over het algemeen geen FAA license of Green Card, maar kwam deze tegen op Pprune.

http://www.americaneaglecareers.com/Jobs/Pilots.html . Komt redelijk wanhopig over. An 5000 dollar signing bonus. So thanks for applying to work in our company.

Helaas zijn we in Europa nog niet zo ver :( . Zou mooi zijn. Ipv. te dokken om te MOGEN werken, krijg je betaald om ajb bij een bedrijf te komen werken. Zo hoort het :biertje: .

Weet je hoeveel een FO verdient bij American Eagle?
+- 1500$ per maand.

Daar moet je studieschuld dus nog vanaf!
Er zijn veel regional pilots in de USA die in pure armoede leven.
 
Weet je hoeveel een FO verdient bij American Eagle?
+- 1500$ per maand.

Daar moet je studieschuld dus nog vanaf!
Er zijn veel regional pilots in de USA die in pure armoede leven.

Daar ben ik van op de hoogte, dat je 1500 uur moet hebben. Staat ook bij de Requirements .
Wat betreft salaris. Ik weet dat dat behoorlijk laag was, maar heb laatst ook vernomen dat die salarissen omhoog zijn gegaan. Maar goed. Dat weet ik niet zeker.

En inderdaad, het vermoeiende Commuten. Dat is echt verschrikkelijk. Maar ik vond dit zeer opvallend. 5000 Dollar signing bonus.

Daarnaast betalen de Airlines daar vaak wel je TR. Zo zag ik op verschillende job sites.
En wat betreft afbetaling schuld. Daar kunnen we lang en kort over praten, maar gemiddeld ligt hun opleiding op zo een 40K.
 
@Nosig, dat denk ik niet, ze starten 20 April met vliegen daar al. Zou wel erg sportief zijn om nu nog crew daar voor te zoeken. Misschien uitbreiding?
 
Terug
Bovenaan