Banen, banen, en nog eens banen...

Als je de details van het easyJet contract hoort dan schieten je de tranen in de ogen.

Maar ja, ook zullen wel genoeg mensen weer ja tegen zeggen. Zeker nu easyJet zelf de druk aan het opvoeren is.
 
Het klinkt inderdaad fantastisch & geweldig op de website.

Dit jaar zijn de eerste 2 of 3 mensen dit schema ingegaan. Ik ken er 2 die dit werk deden, allebei hele aardige jongens die hun werk goed voor elkaar hebben.

Moet er wel bij zeggen dat je er klaar voor moet zijn om je antwoord klaar te hebben tegen managers van het bedrijf. Niet iedereen lijkt het een goed idee te vinden.

Hopelijk gaat dat nu wel beter, succes ermee!
 
The sky is no limit, je bent een nulletje vergeten....het gaat om 12000!!! Niet om 1200.
Hoeveel mensen er ook daar in india wonen..12000 werkzoekende is een hoop als je zelf geen baan hebt.
 
Hector, thanks! :) ben geen nul vergeten ik zie dat het een beetje rot gepresenteerd is door me.
Als je 5 crew per vliegtuig neemt (5cpts 5fo) dan moeten er 1,200 vliegtuigen vliegen om 12,000 piloten aan het werk te krijgen. En 1,200 vliegtuigen is heel erg veel en dat zal er nooit komen in een land zoals India waar men $2000 gemiddeld per jaar verdiend.

maar curry maken kunnen ze wel :)
 

Voor mij een redelijk onverwachte joboffer aangezien SAS recentelijk nog een slag heeft geslagen met de CAO's om efficienter te worden en ik voorlopig niet echt grote groei verwacht bij de SAS...

En ik ken verhalen dat ze een eigen Holding Pool hebben....

Iemand die licht kan werpen op het feit of dit volwaardige SAS-banen zijn (dus met senioriteit en doorgroei...?)
 
B767. Dat is niet helemaal waar.

Ze heel hard op zoek naar piloten. Zon beetje alle recruitment agencies zijn hard bezig met het zoeken naar OOK expats. En de eisen voor niet turk zijn zelfs minder zwaar waar een turk een universitaire opleiding moet hebben.
 
Salaris voor expats (A330) is zeker een beetje onder de maat vanuit gaande dat je het eerste jaar ook geen vakantie krijgt. Ik verdien meer op een turboprop op het moment dan ik bij THY als FO 330 zou verdienen
 
Terug
Bovenaan