Banen, banen, en nog eens banen...

Kijk, nu kun je zeggen dat de markt dicht is.
Indonesie die niemand aanneemt zonder 250 uur on type, USA die 1500 uurtjes wil zien, Europa waar het al dicht zat, maar Ryanair die in zijn handjes wrijft, omdat die uit het gros van de net afgestudeerde piloten kan kiezen.
Rond het eind van dit schooljaar, zullen ze wel weer ergens aan "baan"garantie aanbieden, even wat mensen opstrijken.

Laat het gevolg maar komen op die facebookpagina.
 
@ B77W: RYR dit jaar max 200 aannames die vnl van CAE OXF komen, voor anderen bijna schier onmogelijk. Dus vanuit de NL markt zo'n beetje geen afzet.

En ja, die cadetships (MPL) zijn een mes in de rug voor de anderen, maar dat moge duidelijk zijn.
 
Inmiddels hebben we er al een aantal nieuwe collega's bij maar we zoeken er nog meer.

Gezagvoerders J31/32:

2000 hrs total
500 Turboprop

Type rating is niet vereist

stuur je motivatie en CV naar

AIS Airlines
Flamingoweg 20
8218nw Lelystad

[email protected]
 
Weet iemand wat meer van Jetairfly af? Ik ben 737 rated, maar heb meer uren op classic dan NG.

Ook vraag ik me af hoe groot de kans is dat een zomer contract een permanent contract wordt?

Ik lees links en rechts wel dingen over uitbreiding daar, maar die verhalen hoor ik wel over meer bedrijven...

Bedankt!
 
Weet iemand wat meer van Jetairfly af? Ik ben 737 rated, maar heb meer uren op classic dan NG.

Ook vraag ik me af hoe groot de kans is dat een zomer contract een permanent contract wordt?

Ik lees links en rechts wel dingen over uitbreiding daar, maar die verhalen hoor ik wel over meer bedrijven...

Bedankt!

Norwegian misschien MD11man? Bel ff als je wat meer info wilt over nog een ander UK maatschappij die uk vliegers aanneemt.
 
Wat mij betreft zeker. Nu nog de commercials aanpassen en het is weer wachten op het volgende waarmee de scholen gaan komen...

Dus het is goed nieuws dat je als ab initio nu werkelijk praktisch nergens meer aan de bak kunt komen?
Die hele maatregel van Indonesie heeft volgens mij minder met veiligheid te maken dan met het beschermen van de eigen arbeidsmarkt.
 
Dus het is goed nieuws dat je als ab initio nu werkelijk praktisch nergens meer aan de bak kunt komen?
Die hele maatregel van Indonesie heeft volgens mij minder met veiligheid te maken dan met het beschermen van de eigen arbeidsmarkt.

Ik denk dat je de inzet van mijn post verkeerd heb begrepen: het gaat er niet om dat AI's niet meer aan de bak kunnen, begrijp me niet verkeerd; ik heb er zat om me heen die staan te trappelen. Het ging mij er om dat er nu nog minder drijfveer is voor wannabees om een opleiding te starten.
En ik denk dat zo'n beetje iedereen hier het met je tweede punt eens is.
 
schijnt dat het gaat om mensen die al voor EZY vliegen op de verschillende agency contracten. Daar zijn er heel veel van en daarvan krijgen er nu 330 een vaste aanstelling bij EZY zelf.

Het gaat dus niet om nieuwe banen. NOS is er weer lekker ingetuind.

Stella etc zullen de muren van hun hangaar wel weer behangen met dit persbericht.
 
Laatst bewerkt:
schijnt dat het gaat om mensen die al voor EZY vliegen op de verschillende agency contracten. Daar zijn er heel veel van en daarvan krijgen er nu 330 een vaste aanstelling bij EZY zelf.

Het gaat dus niet om nieuwe banen. NOS is er weer lekker ingetuind.

Stella etc zullen de muren van hun hangaar wel weer behangen met dit persbericht.
Komt dat uit een betrouwbare bron?, just curious.
 
Het geldt alleen voor mensen die bij easyJet via een job agency vliegen. Het betreft dus geen nieuwe aannames. Dit jaar worden er maar een zeer beperkt aantal mensen aangenomen. Ab intio alleen via Oxford of CTC!!!!!!!
 
Terug
Bovenaan