Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
No - I'm referring to the fact that people here are unable to determine that this is a scam.
(WTF? Have some of you spent your entire life in a cardboard box or something?)
Read the posts - at least one person has actually called the number.
ok, for future reference, how does one recognize a scam?
Job Description
We are an aircraft leasing company from Sri Lanka and H.O at Miami; The US; hiring cadet pilot for our B-727-200 and B-737-200 ( freight and PAX) fleet of aircraft.
Job location will be at Sri Lanka, Afghanistan, Bangladesh or East Africa.
To apply with this position; the candidate must posses any CPL with IR (Multi Engine experience is not an essential) , valid Class-I medical (without any restriction) and ICAO level -IV English porf. at the time of application.
It's a self sponsored type rating programme. One year employment contract with a basic pay package of US $ 1500/ month (Online) will be offered to each pilot. Employment contract may be extended after one year with mutually agreed salary package.
Free accommodation, transportation, food, three sets of uniform and two air tickets in a year will be given.
Interested cadet pilot may please contact Capt. Biswendu Sekhar Das at +91 8981678511 or e-mail at [email protected] for further information.
Dan moet je wel eerst een type hebben en 3-500u on type, wat vele afgestudeerden niet hebben.
Mee eens.
Maar is minder beroerd dan de eisen van 2000-4000 uur.
Niet helemaal mee eens, zolang je nergens een baan vind die Ab-initio's aanneemt maakt het niet wat de ureneisen daarna zijn.
Je moet ergens de eerste uren kunnen maken, of dat er nou 500, 1000, 1500 of 2000 zijn..
Laten we vooropstellen dat ik tegen Pay 2 Fly Scam ben uiteraard. Maar mocht je echt geen raad meer weten kan ik het mij wel enigsinds voorstellen.
Ik weet dat er nu bijvoorbeeld 2 Nederlanders hier op mijn school bezig zijn met 737 TR met de ene 300 uren pakket de ander 500 uur.
Een van hun was al 2 jaar werkeloos. De ander 8 maanden.
Ze waren van MFA en DFA.
Ik vraag me af wanneer het omslagpunt bij de banken komt, het is toch gewoon wachten daarop? Laten we zeggen dat er 1000 werkeloze fATPL'ers zijn in NL, met gemiddeld 150.000 euro schuld. Dan moet er momenteel of vrij binnenkort toch worden afgeschreven op die leningen? De markt toont nog geen enkel teken van herstel, sterker nog, het lijkt er slechter op te worden. De vraag is dus, wanneer gaan de banken hun eisen aanscherpen t.o.v. nieuwe leningen? Dan weet je namelijk dat het omslagpunt bereikt is....en dat er helaas ook veel jonge mensen failliet gaan tegelijkertijd....
Ik vraag me ook (al jaren!) hetzelfde af: hoe lang gaat deze waanzin nog verder om enorme bedragen lenen om een mediocre betaalde baan te vinden?Ik vraag me af wanneer het omslagpunt bij de banken komt, het is toch gewoon wachten daarop?.
In plaats van te wachten kun je natuurlijk ook effe verder kijkt dan je neus lang is. Dan zie je dat die Blogspot (klik op zijn FeesBoek site) wordt gerund door een Maleisische gozer, een ex-EK flight attendant die zijn CPL gehaald heeft en nu selectiedagen organiseert voor SriWijaya ('slechts' 2 overruns in de afgelopen 4 jaar) en Merpati ('slechts' een crash in 2011 met 25 doden).Low hours accepted!!!
http://flygosh.blogspot.com/2012/05/pilot-jobs-direct-entry-co-pilot-atr72.html
Nog ff wachten dus..