Amateurisme in de media

Er zijn wel meer van die free-lancers die idd gewoon een standpunt innemen en daarmee proberen zoveel mogelijk reacties los te maken. Afgelopen jaar zochten ze voor de autohoek nieuwe journalisten. Zaten een paar degelijke stukjes bij, maar ook een tenen-krommende dame die wilde dat kleine auto's rechts bleven en alleen groot en duur links mocht rijden. Garandeert genoeg reacties.

Ook met het vuurwerk hadden ze een beetje moeite. Eerst oe en ah wat mooi, na een paar dagen bleken er 50triljoen klachten bij een meldpunt te zijn. Oe en ah wat slecht is dat vuurwerk. Afschaffen maar.

Maar toch komt iedereen er weer terug voor de snelle headlines. Ik ook.
 
FR Rocks.
Je kunt de Televaag alleen maar complimenteren. Hun selectie criteria bij aanname van nieuwe journalisten is consequent (van laag niveau). Na jarenlang het geleuter van Arnold B over ons uitgestort te krijgen is Jos v N. verder gegaan in dezelfde stijl.
Niet gehinderd door enige kennis...
Welke toegevoegde waarde heeft de mening van een voormalig opleider die, correct me if i'm wrong, geen eigen vliegervaring heeft in de grote luchtvaart behoudens dan de theoretische kennis die hij z'n leerlingen heeft bijgebracht. Heeft deze voormalig opleider op de bok gezeten bij FR en kent hij de bedrijfscultuur uit eigen ervaring? Kan hij meepraten over de sfeer en werkdruk binnen FR?
Dhr v N doet z'n reputatie en die van de Televaag alle eer aan....., tenzij hij een aantal FR piloten vind, die met naam genoemd worden, en het tegendeel beweren van wat in het programma Reporter wordt gezegd kan ik deze gast niet serieus nemen.
De mening van passagiers over FR als werkgever is totaal niet relevant. Het enige wat passagiers positief stemt is dat ze goedkoop van À naar B worden gevlogen en die overbetaalde piloten die moeten gewoon niet zeuren.
 
Laatst bewerkt:
Je kan 'n t best vergelijken met 'Mike' van 'TelSel'. Een verkoper met een foute trui...

Amazing+discoveries.jpg



Wat is er mis met deze trui?
 
Nu is het wachten om op RTL8 niet één, niet twee, maar wel drie vliegopleidingen te kunnen kopen. With an easy afbetalingsplannetje. Reageer nu en u krijgt een gratis headset.
 
Sinds wanneer vliegt een kist op benzine......

En dit nog wel van een website die pretendeerd LUCHTVAART nieuws te brengen.. (Lees:Copy-pasten.)

http://www.luchtvaartnieuws.nl/nl-NL/Article.cms/Airlines/Ryanair_neemt_juridische_stappen_tegen_KRO

MAASTRICHT - Ryanair gaat juridische stappen nemen tegen KRO Reporter. Dat maakte Ryanair-topman Michael O'Leary woensdag in Maastricht bekend. Vier piloten meldden bij Reporter anoniem dat vliegtuigen van Ryanair onvoldoende benzine zouden tanken.


Pfffffffffffff. Dat er nog mensen zijn die geld betalen om deze onzin te kunnen lezen....
 
10 min boven final reserve is krap. (Das 40 minuten tot emtpty tank)

10 min fuel is ongelovelijk en geloven we dan dus ook niet! In Europa nog nooit over gehoord cq gelezen.
 
^^
Gemiddelde Telegraaf lezer die in eigen woorden vertelde wat ie in de krant las. Het volledige artikel staat niet op internet, maar misschien dat ik het artikel zometeen nog is op kan snorren.
 
Terug
Bovenaan