Amateurisme in de media

Om vervolgens wel een foto van de A380 erbij te zetten van Emirates.
Als ik niet meer kan vliegen word ik wel journalist. Hoef je echt niets voor te weten. Met alle respect uiteraard maar je kunt ze toch niet meer serieus nemen.

En je foto's hoeven ook niet aan enige kwaliteitsstandaard te voldoen zo te zien. Nusty is overgekwalificeerd.
 
"Uit de Emirates".... Dit stukje had een 12-jarige nog beter kunnen schrijven.

Ik vlieg binnenkort met een 777 van EK, dan zal ik wel bij iemand op schoot moeten gaan zitten ofzo :) 517 pax..
 
@Foohke: niet schrikken, er zijn ook volwassen mannen in het pilotenwereldje. Mits enige voorzichtigheid leer je die wel te onderscheiden zonder schade en schande.
 
Och, Foohke zit prima op mijn schoot hoor ;-)
Genoeg vet, is gemiddeld zachter dan een stoel van EK.

Haha, dat zou wellicht wel kunnen kloppen, zeker in die 3-4-3 indeling van ze. Die 14,5h zullen wel lange uren worden:p

@Foohke: niet schrikken, er zijn ook volwassen mannen in het pilotenwereldje. Mits enige voorzichtigheid leer je die wel te onderscheiden zonder schade en schande.

Haha, dat lukt me prima hoor, maar toch bedankt :)
En inderdaad, ik ken B767-300ER persoonlijk, dus die valt wel onder de noemer 'volwassen mannen' ;-)
 
ok sorry hoor dat ik me in jullie clubje heb willen bemoeien kzal het nooit meer doen
doe maar lekker jullie ding maar moet je dat dan echt aan de grote klok luiden?
 
ok sorry hoor dat ik me in jullie clubje heb willen bemoeien kzal het nooit meer doen
doe maar lekker jullie ding maar moet je dat dan echt aan de grote klok luiden?

Uhhhh.... "jullie ding"? Waar heb je het over?
Het enigste wat we hier doen is uitleggen hoe de door B767-300ER geplaatste zin opgevat moet worden.

In het vliegerswereldje kennen mensen elkaar nog wel eens. True, dat is op een forum niet altijd te merken maar om nu meteen verdere insinuaties te maken is een beetje flauw van jouw kant.
Een beetje jammer dat je aan de hand van een zin meteen denkt te weten hoe B767-300ER en ik tegenover elkaar staan.

Verder bedank ik je zelfs nog voor je opmerking, wat geeft jou dan aanleiding om met een dergelijke reactie te komen?
Een beetje jammer dat wat als een leuk grapje begon zo verkeerd opgevat wordt.

Zullen we weer on-topic gaan?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan