Amateurisme in de media

Uit deze vertaling maak ik op dat csaba gelijk had en het om een An24 ging. Dat stuk over de CRJ is een referentie naar een eerder ongeluk. Wat de 737-foto in dit verhaal te zoeken heeft ontgaat mij ook volledig.
 
AYRSHIRE residents couldn't believe their eyes when they woke up to discover a plane abandoned in a Cumnock field this morning.

The light aircraft ended up in the field after the pilot took the decision to do a controlled landing after getting into difficulty yesterday.

It is thought the incident happened near to Glaisnock House.

Police attended the scene after reports that a plane had crashed.

A Strathclyde Police spokeswoman said: "We received a call to say a plane had crashed in a field in Cumnock and officers were sent to the scene to investigate.It appears that there had been a controlled landing after the pilot of a small aircraft had got into difficulty on Sunday.

"It wasn't so much a crash as a forced landing and there were no injuries."

The pilot subsequently abandoned the aircraft and contacted the farmer to assure him he would be back to retrieve it."

http://www.dailyrecord.co.uk/news/scottish-news/plane-found-in-cumnock-field-1715896

En deze uit de afdeling, zo moet het nu.
Hoop paniek op Twitter, crash oeh ah, en dan een kalmerend bericht dat dit een controlled landing is. Zo controlled nu ook weer niet, maar het is net als op de pechstrook staan langs de snelweg. Move along, nothing to see here people.
 
Vond niet de moeite waard denk ik om een topic over te stappen... maar onder het kopje.

Amateurisme / naiviteit van Den Helder Airport....

- 4 Maart start Flybe met lijndienst Manchester - Norwich - Den Helder en v.v.

- 13 Maart: Den Helder Airport slaat dankzij Flybe zijn vleugels uit

http://www.luchtvaartnieuws.nl/nl-N...Airport_slaat_dankzij_Flybe_zijn_vleugels_uit

- 15 Maart: Flybe-lijndienst vanaf Den Helder alweer gestaakt

http://www.luchtvaartnieuws.nl/nl-N...e-lijndienst_vanaf_Den_Helder_alweer_gestaakt

Het waren twee mooie weken... :(
 
Waarom naïef van Flybe? Ik kan Den Helder wel volgen in de opvatting dat de dienst niet lang genoeg de kans heeft gekregen zich te ontwikkelen.
 
Waarom naïef van Flybe? Ik kan Den Helder wel volgen in de opvatting dat de dienst niet lang genoeg de kans heeft gekregen zich te ontwikkelen.

Laat me niet lachen. Den Helder e.o. is het dunst bevolkt stukje Noord Holland zonder enige noemenswaardige economische activiteiten.
 
Laat me niet lachen. Den Helder e.o. is het dunst bevolkt stukje Noord Holland zonder enige noemenswaardige economische activiteiten.

Je wordt er inderdaad niet vrolijk. In Noord Holland houdt de wereld op boven Schagen. Vreselijke stad. Ja het is een stad. Maar goed. Enige wat daar leeft is de Marine, maar verder gebeurt er niets. Alleen maar uitkeringstrekkers en vooral veel kleine criminaliteit.
 
Het leven houdt inderdaad op ten noordwesten van Heerhugowaard ;-)

Als je Den Helder al binnen rijd wordt jenniet vrolijk. Alleen maar pijpleidingen en industrie. Daarachter pas woningen. Veel criminalitiet inderdaad.

Is het geen mooi RYR veld? Ligt zon 80km van Amsterdam. Dus kan makkelijk als Amsterdam verkocht worden.
 
Het leven houdt inderdaad op ten noordwesten van Heerhugowaard ;-)

Als je Den Helder al binnen rijd wordt jenniet vrolijk. Alleen maar pijpleidingen en industrie. Daarachter pas woningen. Veel criminalitiet inderdaad.

Is het geen mooi RYR veld? Ligt zon 80km van Amsterdam. Dus kan makkelijk als Amsterdam verkocht worden.

Enige goede was voorheen als het er nog is, Broodje Lodewijk .. Yummmm.
Inderdaad. Little Amsterdam Airport. :D . :biertje:
 
Terug
Bovenaan