Amateurisme in de media

State pilots have flown a $7.4 million high-altitude spy plane from San Antonio to Fort Stockton. (...) The aircraft has a pressurized cabin, allowing it to fly up to 30,000 feet high.

http://www.statesman.com/ap/ap/crime/dps-flies-its-spy-plane-near-mexico-border/nckpk/

22410715_SA.jpg


PC-12 is een high altitude spy plane! Ding kan op wel 30.000 voet vliegen! Pas op U-2!
 
Ok, ben niet zo bekend met de performance van een -700. Blijft mooi, de acceleratie van een lege kist, full rated.
 
US Airways vliegt ook met de A380?

RTL teletekst pagina 109. Een US vlucht tussen LA en Philadelphia. Bijna 600 passagiers...
 

Bijlagen

  • US A380.jpg
    US A380.jpg
    9,9 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt:
Ben ik nu de enige die zo'n kleine letters niet gelezen krijgt?
Amateurisme bij de bijdragers alhier? Of mogen we een leesbare versie verwachten?
 
Ben ik nu de enige die zo'n kleine letters niet gelezen krijgt?
Amateurisme bij de bijdragers alhier? Of mogen we een leesbare versie verwachten?

Control ingedrukt houden en je scrollwiel naar voren bewegen. Worden de lettertjes vanzelf groter.

Wat ik me wel afvraag, mag een hond tegenwoordig zomaar mee? Geiten in een trein in India kan ik nog verwachten, maar een grote hond tussen de passagiers??
 
Control ingedrukt houden en je scrollwiel naar voren bewegen. Worden de lettertjes vanzelf groter.

Wat ik me wel afvraag, mag een hond tegenwoordig zomaar mee? Geiten in een trein in India kan ik nog verwachten, maar een grote hond tussen de passagiers??

geleide en hulphonden mogen over het algemeen mee in de cabine ja.
 
Ben ik nu de enige die zo'n kleine letters niet gelezen krijgt?
Amateurisme bij de bijdragers alhier? Of mogen we een leesbare versie verwachten?

Mijn welgemeende excuses. Ik heb geen idee hoe ik een .jpg bestand, welke op mijn bureaublad staat, op leesbaar formaat in mijn post kan invoegen. Vandaar dat ik de betreffende site (RTL teletekst) en paginanummer (109) erbij heb gezet. Met google kom je dan een heel eind.

Maar om je te helpen zal ik even de betreffende zin citeren:

"Na de tweede hoop (stront) zaten de bijna 600 passagiers op de vlucht van Los Angeles naar Philadelphia zonder tissues en wc-papier"
 
Terug
Bovenaan