Cross-over
New member
Kijk, mooi bericht! Klasse geregeld.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee klopt, maar aangezien zn allemaal uiteindelijk bij KLM beginnen is het echt niet verkeerd om alvast een paar honderd uur te vliegen. Beter dan wat hun klasgenoten doen, mensen rondrijden, auto's tanken, koffie verkopen, of weet ik het.
Je bedoelt niet de markt verzieken door dit soort voorwaarden te aanvaarden.
(TR betalen en dan een tijdelijk contract krijgen, dit gecombineerd met een laag loon...)
Absoluut waar. Vind het gewoon smerig dat Arkefly zich ook al verlaagd tot deze praktijken. Eerst een seizoenscontract en daarna een part time contract waar ze voor in hun handjes mogen klappen...
Bah...
je hoeft niet te tekenen...
Dit wist je bij voorbaat toen je je half jaar contract aanging, smerig of niet.
Overigens gebeurd dit op heel veel plaatsen, niet alleen in de luchtvaart. 1 of 2 tijdelijke contracten, op het moment dat er een contract voor onbepaalde tijd aankomt,een bedankt en tot ziens.
Take it or leave it. datzelfde gold voor de mensen die zon 6 maanden geleden dit contract aangingen. Smerig of niet. Ze wisten het van te voren. (waarmee ik nergens zeg dat ik het goedkeur)