Windstalker
New member
Ik begin een beetje oud te worden, maar ik vraag mij toch echt af wat deze discussie nu met de aannames van Arke Fly te maken heeft ???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
DLR is inderdaad zwaar overtrokken!
Wat is de meerwaarde van zo'n test als iedereen zich er met een lange cursus op kan voorbereiden?
Volgens mij maak je dan alleen nog het verschil tussen mensen die het wel hebben voorbereid en mensen die het niet hebben gedaan.
Nee, idd die komen zeker niet met zo'n salaris thuis. Maar komen ze dan ook met een schuld van anderhalf ton thuis en een rente van 6 procent? Ik dacht het niet...Ik ben het roerend met je eens hoor B767, het is een simpel verhaal van vraag en aanbod.
En wat een gelul over marktconform. Tuurlijk wil ik meer verdienen, dat is altijd mooi meegenomen. Maar laten we allemaal wel even realistisch blijven en ook af en toe een beetje zelfreflectie erin gooien.
Mijn twee beste maten werken harder dan ik. En dan bedoel ik een stuk harder en die komen misschien net aan met de helft van mijn salaris thuis.
Zo slecht hebben we het allemaal nog niet.
Just my 2 cents...
Nee, idd die komen zeker niet met zo'n salaris thuis. Maar komen ze dan ook met een schuld van anderhalf ton thuis en een rente van 6 procent? Ik dacht het niet...
En als we het dan toch over de "markt" hebben: had je maar bij de oosterburen moeten shoppen voor € 60.000,-. Zoals al eerder gezegd in dit topic: je hebt er zelf voor getekend....
Of oostenrijk, Aeronautx die ÖLS heeft overgenomen, wat weer de school van Austrian is. Kost ook beetje hetzelfde.
Enige probleem is geld, maar daar wordt aangewerkt, want ga toch echt niet mn opleiding in NL doen. Afzetters.
Eindelijk iemand die het begrepen heeft! NL vliegscholen zijn duur en in het buitenland zijn vaak betere deals te vinden (quality for money) met een betere kans op doorstroming naar een baan. Je zou eens moeten uitrekenen wat bijvoorbeeld 30 000 euro in opleidingskosten besparen scheelt in de rente die je betaald over 15 jaar.
Bovendien sla je meteen twee vliegen in een klap. En je haalt je FATPL + je leerd een vreemde taal erbij. We weten inmiddels dat de meeste baankansen bij onze Oosterburen liggen dus .....
Veel suc6 met je keuze V1Rotate