Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
voor de 76 nu ook co's nodig: wel met type dus dat zullen er niet zo veel zijn denk ik...
FIR, hoe kom je erbij dat JETAIFLY geen respect voor haar vliegers zou hebben!!
Zit inderdaad bij de zandhazen. Bond is voor 24 maanden. Ik krijg hier meer dan een junior CAPTAIN bij Arke. Verder roerend met FIR eens.Komt net te laat voor Koning Lucht. Die zit nu bij de Zandhazen in Qatar. Wel met mooie A330 rating. Dat dan weer wel, maar zeer zeker met een bond van een jaar of 3-5.
Zit niet in mijn luie stoel. Ik werk ook gewoon voor mijn centen. Net als jullie, naar ik aanneem.
Zie niet in wat veiligheid ermee te maken heeft.
En zie niet in waarom vliegers uitgezonderd moeten worden van de uitholling van functies van werknemers door bedrijven. In elke branche ter wereld vind op dit moment uitholling van functies bij personeel plaats, waarom zouden vliegers daarvan uitgezonderd moeten worden? Puur omdat we vlieger zijn? Ook jij bent "gewoon" een werknemer en dus een DIRECTE kostenpost van je werkgever. Waarom mag iemand die koffers sjouwt wel met een tijdelijk contract afgescheept worden en na afloop op straat gezet worden en een vlieger niet?(kom maar op met die bak stront die ik nu over me heen ga krijgen )
Laat duidelijk zijn, ik ben tegen de uitholling voor personeel door werkgevers in elke branche dan ook, maar zie niet in waarom vliegers verheven moeten zijn boven de rest van het personeel.
En al helemaal niet wat dit met veiligheid te maken heeft.
Purno zei:Als een bedrijf verlies lijd kan ik er wel mee instemmen dat voorwaarde uitgehold worden ten behoeve van het voortbestaan en dus behoud van werkgelegenheid.
Dit is bij Tui en Arkefly totaal niet aan de oorde
B767-300ER zei:Laat duidelijk zijn, ik ben tegen de uitholling voor personeel door werkgevers in elke branche dan ook, maar zie niet in waarom vliegers verheven moeten zijn boven de rest van het personeel.