stewardoos
New member
weet iemand wat er waar is aan hetr gerucht dat Arke Fly klsers met een 737 type rating aanneemt voor een tijdelijk contract. Zoiets als tuifly in Belgie heeft gedaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jezus, een seizoenscontract van 6 maanden maar, waar gaat het heen...
P.S. Ik ben heel blij voor de jongens die zo uren kunnen verzamelen, laat dat duidelijk zijn...
Ach.. Deze jongens betalen iig niet om te werken! Die 737 typerating hebben ze toch al! Doen zo ervaring op en krijgen nog betaald ook! Dat het een tijdelijk dienstverband is komt ze goed uit aangezien alle gegadigde ook op de lijst staan om de bij klm te beginnen...
Ach.. Deze jongens betalen iig niet om te werken!
P.S. Ik ben heel blij voor de jongens die zo uren kunnen verzamelen, laat dat duidelijk zijn...
Nee, die TQ krijgen ze gratis van de school omdat het zo'n lieve jongens zijn. Die TQ zit gewoon in de opleidingskosten en daarna kunnen ze nog eens 8K aftikken voor basetraining....
Je weet verder net zo goed als ik dat ze geen enkele garantie meer krijgen om bij KLM aan de bak te komen...
Ach.. Deze jongens betalen iig niet om te werken! Die 737 typerating hebben ze toch al! Doen zo ervaring op en krijgen nog betaald ook! Dat het een tijdelijk dienstverband is komt ze goed uit aangezien alle gegadigde ook op de lijst staan om de bij klm te beginnen...
Dat komt op hetzelfde neer. En ze leggen de financiele lat hoger voor de 'vrijemarkters'. Immers, die moeten nu ook bij Arkefly concurreren met jongens die zelf dokken voor een type. Dat is verder prima, maar het valt even goed onder de noemer 'betalen om te werken'.