Ben het met je eens dat je mensen met 200 uur slechts checkride ready maakt, maar dat zijn als het goed is mensen met de juiste attitude en capabilities. Maar dat dat staaat los van een jet met 200pax of een Tprop met 15. Als het goed is maakt het voor jou qua instelling ook niet uit of je op een dag een lege stretch vliegt of een volle bak.
In principe gaat het erom dat je in de periode tussen lowtime (200 uur) en redelijk ervaren (>1000 uur jet) op een acceptabel en veilige manier kunt opereren. Daarin speelt training zeker een rol.
Ik kan mij volledig vinden in de post van 19'77, ik heb dezelfde ervaring met de lowtimers en probeer het op exact dezelfde manier te benaderen.
In principe gaat het erom dat je in de periode tussen lowtime (200 uur) en redelijk ervaren (>1000 uur jet) op een acceptabel en veilige manier kunt opereren. Daarin speelt training zeker een rol.
Ik kan mij volledig vinden in de post van 19'77, ik heb dezelfde ervaring met de lowtimers en probeer het op exact dezelfde manier te benaderen.