Zie je nu wel Stella is de beste school!

Status
Not open for further replies.
Het wordt werkelijk gekker en gekker.
Je zou haast denken dat je deze opleiding cadeau krijgt bij de plaatselijke buurtsuper.
Denk dat het echt eens tijd wordt voor een gezamenlijke actie.
Zal eens kijken wat ik deze week op het programma heb.:kiss:
 
Het is reclame.

Je moet er toch vanuit kunnen gaan dat mensen die €100.000+ gaan uitgeven zich goed informeren en er niet blind induiken alleen maar omdat een vliegschool met zoiets adverteert.

Een beroepskeuze is toch een proces dat zich over jaren afspeelt en geen bevlieging die opkomt omdat je een advertentie leest.

Nee, daar kan je niet vanuit gaan. Ik ben zelf mensen tijdens de selectie tegengekomen die niet eens wisten wat Airbus was.

Er zijn heel veel mensen die geen familie/vrienden in de vliegwereld hebben en nog steeds het beeld van een piloot met een cocktail op een strand op Curaçao hebben... mét een Mercedes thuis voor de deur.
Als deze mensen dan de propaganda van bijv. Stella zien, wordt dit beeld alleen maar versterkt. Bovendien weet lang niet iedereen van het bestaan af van Airwork o.i.d. ook al vind je dat met een beetje googlen.

DCP
 
Sorry hoor, maar als je je op die manier voor een opleiding tot piloot laat verleiden moet je het verder zelf maar weten...

Het is gewoon niet te begrijpen dat personen met zo'n laag motivatie niveau ten eerste op een vliegschool worden aangenomen en vervolgens ook nog eens een financiering van een godsgruwelijk bedrag kunnen krijgen.
 
Sorry hoor, maar als je je op die manier voor een opleiding tot piloot laat verleiden moet je het verder zelf maar weten...

Het is gewoon niet te begrijpen dat personen met zo'n laag motivatie niveau ten eerste op een vliegschool worden aangenomen en vervolgens ook nog eens een financiering van een godsgruwelijk bedrag kunnen krijgen.

Ja, maar er zijn toch ook mensen die dat WEL doen en er dus ook BEWUST voor kiezen. Toch?
 
Sorry hoor, maar als je je op die manier voor een opleiding tot piloot laat verleiden moet je het verder zelf maar weten...

Het is gewoon niet te begrijpen dat personen met zo'n laag motivatie niveau ten eerste op een vliegschool worden aangenomen en vervolgens ook nog eens een financiering van een godsgruwelijk bedrag kunnen krijgen.

Ja precies... Ik vind het ook bizar hoe sommige anderen dit soort keuzes maken. Bij de KLS is diegene dan ook uiteraard afgewezen (bij PO al), maar bij een opleiding als Stella is er niet zo'n strenge selectie.

Het valt me ook echt op hoe weinig mensen die niks met vliegen hebben, er van af weten. Niemand weet bijna dat er zo veel werklozen zijn en mensen denken nog steeds dat als je vlieger wordt, je binnen een paar jaar flink veel geld hebt. Bovendien is er de laatste paar jaar een negatieve kijk naar cockpit- en cabincrew ontstaan. Mensen hebben het altijd maar over 'een veredelde buschauffeur' of een 'veredelde serveerster'. Wat dat betreft helpt dat ook totaal niet bij het bekend maken van mensen hoe de situatie werkelijk is.
En ik vind het gewoon schandalig hoe Stella adverteert. Laatst ook weer een artikel in het Haarlems Dagblad dat alle afgestudeerden een baan hebben en dat er een gigantische vraag naar vliegers is. :passed:
 
Het wordt langzaam aan toch wel tijd dat men ingrijpt en deze belachelijke misleidende Tell Sell praatjes gaat bestraffen!
 
Het wordt langzaam aan toch wel tijd dat men ingrijpt en deze belachelijke misleidende Tell Sell praatjes gaat bestraffen!

Dat vind ik ook. Dit is gewoon misleiding. Natuurlijk moeten mensen zich goed informeren voordat ze een dergelijke investering doen, maar Stella gaat wel heel ver met het verkopen van onzin!

Mvg
 

Haha, wat een zielige manier om zo je bedrijf te promoten zeg. Onwetende scholiertjes blij maken met een website vol met gebakken lucht. Ik heb maar even een account aangemaakt daar om de potentiele slachtoffers naar airwork te sturen.

Edit: Mijn account is inmiddels geactiveerd op die site, maar het lijkt voor alsnog onmogelijk om te reageren op een bericht.

Edit 2: Nu wel gelukt!
 
Last edited:
Toch grappig om te zien dat StellaAviation steeds binnen 24 uur een prachtig antwoord heeft op een post en na de post van San '85 ineens niet meer... Ga eens even kijken hoe lang het nu duurt!
 
Ik kreeg zojuist een mailtje van dat scholieren-forum:

Beste airworker,

Iemand heeft meer dan 5 keer met een verkeerd wachtwoord geprobeerd in te loggen op je account op Scholieren.com forum. Deze persoon kan daarom de komende 15 minuten niet inloggen.

De persoon die probeerde in te loggen op je account heeft het volgende IP-adres:***********

Met vriendelijke groet,
Scholieren.com forum


Weet iemand misschien hoe je achter het adres kunt komen via een ip-adres? Ben wel benieuwd namelijk wie mijn post zou willen aanpassen. Waarschijnlijk iemand uit Teuge of Beek.

Grtz, Peter R.;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top