Boer
Member
Ik heb daarentegen nog een vluchtje op mijn rooster :
Au......:huilt:
Ik heb daarentegen nog een vluchtje op mijn rooster :
Toch vreemd dat de Kebabkoning van de Fokker50 het schip al heeft verlaten.
Had ik niet van je verwacht Wel verstandig....
Toch vreemd dat de Kebabkoning van de Fokker50 het schip al heeft verlaten.
Had ik niet van je verwacht Wel verstandig....
Geen plakkende of lekkende boots meer, geen kruipen naar je kruishoogte, geen gepruts door de buien, geen volledig doortochtende pijp meer zonder verwarming tijdens winterse turnarounds, geen 10 minuten naar volmets luisteren meer tijdens slecht weer. Ik vergelijk het altijd met het inruilen van een Lelijke Eend voor een Lexus. En ja, een lelijke eend is eigenlijk wel erg leuk met al z'n karakter trekken (niet dat de wii190 dat niet heeft). Grouphuddle op de 28e maart!
Vroegah, op de vijftig, dat waren nog eens tijden!
Zeker als je naast een co zit die van de trippel komt en klaagt over het frisse tochtwindje dat uit een kiertje van de slurf komt. Die kan zich niet voorstellen hoe het voelt om alle 6 de deuren en hatches wijd open te hebben, zonder mooie slurf en zonder APU (en zonder FMS, autoland, autothrottle, electrische trim op het stuur, ACARS etc). Vroegah, op de vijftig, dat waren nog eens tijden!
Geen plakkende of lekkende boots meer, geen kruipen naar je kruishoogte, geen gepruts door de buien, geen volledig doortochtende pijp meer zonder verwarming tijdens winterse turnarounds, geen 10 minuten naar volmets luisteren meer tijdens slecht weer.
Grappig dat je er ook zo tegenaan kijkt. Het argument om turboprop vliegers minder te betalen dan jetjockeys (niet bij KLC die krijgen best lekker betaald), was toch omdat het zoveel moeilijker is om jet te vliegen.... zucht....
Het wordt voor ons alleen maar makkelijker inderdaad. En dan hebben we het nog niet eens over gusty crosswind landingen en N-1 gehad. Het is groot en het gaat snel, dus zal het wel heel moeilijk zijn... ik denk dat dat het idee is over jets.
Nou... dat ga ik waarschijnlijk aan het einde van het jaar bekijken. Hoe het op de tripple is gesteld....