Wie doet het licht uit?

Zit net in de pairing te kijken na 24 oktober, de 70/100 krijgt een dag over BRE...

Daarnaast ook weer de nachtstop VCE en TRF (tijdelijk)...

Let the good time roll....

Was Torp eruit dan? Pas nog gedaan. Of bedoel je dag over?
Bremen prima trouwens!!! :biertje:
 
Geniet maar van die VCE voor zolang als het nog kan. Begin 2010 gaat die naar de embryo zoals het er nu naar uit ziet...
 
Zat weer een beetje te slapen, haalde TRF en TRD doorelkaar :)

VCE blijft leuk, vorig jaar alleen iets te vaak geweest, 4 keer in 4 weken was een beetje overkill :)
 
Hehehe, volgens mij komen er 's nachts meer HV kisten binnen dan overdag...kan me voorstellen dat je die restricties niet bekend voorkomen! :grijns:
 
Back ontopic;

Alleen al in januari en februari worden nogeens 9 man omgeschoold van FO F50 naar Coco B777. :yeehaa:( Namen staan op myklm )

Ben benieuwd hoeveel er totaal aangewezen gaan worden in 2010 op zowel de B777 als A330!!:angel:
 
Bas Klop was er vrij duidelijk over. De KLM wil iedereen binne blok 5 houden in geval van aanwijzing om:

1) De loonkosten zo laag mogelijk te houden
2) Aannames binnen blok 5 op de korte termijn te voorkomen

Het is dus of co europa of coco ica voor iedereen! Het zou dus theoretisch mogelijk zijn dat er mensen nog co 737/embryo/Fokker 70/100 worden. Alleen dat lijkt me heel lastig in verband met senioriteit en het grote aantal huidige coco's die op deze functies bieden en meer senioriteit hebben. Dus inderdaad of een geldige bieding als baas embryo of coco. Heb nu al meedelijden met de persoon die op het cut-off punt gaat vallen ik gok rond aanname medio/eind 2006.....
 
Elk half jaar komen er inderdaad zoveel mensen bindingsvrij. Dus als je er dit half jaar niet bij zit, gaat het er het volgend half jaar ook niet van komen....

Het begint nu echt armzalig te worden, de laatste nachtstops LUX en HAJ zijn geweest....
 
Had ook al NAVC, maar je hebt altijd baas boven baas. Ik heb daarentegen nog een vluchtje op mijn rooster :p:

Groeten Supergrover...
 
Back
Top