Wat is de absoluut Uber RULENDE smartphone?

Vodafone passport kosten (buitenland) ook uit m'n bundel gaan

Hallo,

Ik lees net op de website van Vodafone dat de kosten voor 'gebeld worden' (0,69ct exbtw) buiten de bundel vallen. Klopt dit? Dat zou jamer zijn, want dat is nu net wat ik nodig heb.

Bij Tmobile zijn de 'gebeld worden' kosten kosten wel wat hoger, maar ze worden wel met de belbundel verrekend.
 
Klopt.. het abonnement is erop gericht dat je de iPhone in het buitenland (België) koopt. Daar kost de 3GS 16G €575,- en de 3GS 32G €675,- origineel simlock vrij. Heb ik ook gedaan met een Telfort abonnement, werkt prima!

Linkje naar Belgische webwinkel? :biertje:
 
Hallo,

Ik lees net op de website van Vodafone dat de kosten voor 'gebeld worden' (0,69ct exbtw) buiten de bundel vallen. Klopt dit? Dat zou jamer zijn, want dat is nu net wat ik nodig heb.

Bij Tmobile zijn de 'gebeld worden' kosten kosten wel wat hoger, maar ze worden wel met de belbundel verrekend.

Check ff t zakelijk ondernemers contract van vodafone. Alles wat je belt, of als je gebeld word, gaat UIT je bundel. En niet daarbuiten. Zelfs al bel je van buitenland naar buitenland. Het is dan welliswaar wat duurder. MAAR, het blijft allemaal binnen je bundel!
 
Alles wat je belt, of als je gebeld word, gaat UIT je bundel. En niet daarbuiten. Zelfs al bel je van buitenland naar buitenland

Hallo,

Kom net van de lokale telefoonboer en mij werd verteld dat ALLE aanbieders per 1 februari niet meer de buitenlandkosten met de belbundel verrekenen. Dus alle buitenlandse kosten komen extra op de rekening en worden niet verrekend.

Maar ik zal toch nog eens even met Vodafone bellen....
 
Hmm, interessant. Ik heb daar inderdaad niks over gehoord. Ik doe dit al een goede twee jaar dus t zou mij wel zo beleefd lijken dat vodafone mij daarover zou informeren. Maar weet je zeker dat hij het ook over de "ondernemersbundel" van vodafone had? Aangezien je daar vaak specifiek om moet vragen.
Toen ik mijn abbo afsloot heb ik het daarom ook bij een "lokale" telefoonaanbieder gedaan ipv vodafone zelf bijvoorbeeld. Vodafone vertelde mij dat ze blox hadden waarmee je "goedkoper" uit t buitenland kon bellen, maar niet binnen de bundel. De andere zaak die vertelde mij even tussen neus en lippen door dat je best wel een zakelijk contract kon afsluiten. Officieel heb je daar een KvK nummer voor nodig. Maar uiteindelijk was het geen probleem!
Nouja succes in ieder geval!
 
Zojuist een mailtje gehad van Vodafone:

Bedankt voor uw email. U vraagt naar de Ondernemersbundel. Het klopt dat behalve de Nederlandse minuten en sms ook buitenlandse kosten verrekend worden met dit tegoed, net als incidenteel dataverkeer voor email en internet.

Dus mijn lokale telefoonman was hiervan niet op de hoogte.

Bedankt voor de reacties
 
Linkje naar Belgische webwinkel? :biertje:

Als je naar apple.be gaat zie je dat Apple dat regelt via Mobistar. Op de site van Mobistar vind je deze kaart waarop al hun shops te vinden zijn met telefoon nummer. Gewoon de voor jou dichtstbijzijnde locaties afbellen of ze hem hebben en laten reserveren. Ik deed dat rond kerst (lekker handig), dus was slecht te vinden. Ook viel het mij op dat de shops in het noordoosten allemaal wel opnamen, maar die rond Antwerpen bijna nooit.

Ook andere belshops in Belgie verkopen ze officieel simlock vrij, zoals the Phonehouse ( www.phonehouse.be ). Die kan je ook proberen af te gaan dus.

Uiteindelijk vond ik een winkeltje die alleen witte nog had, niet al te ver rijden van Maasmechelen. Dus mooi even combineren met wat outlet shoppen daarzo ( www.maasmechelenvillage.com ). Overigens een erg goede en gezellige Italiaan (Cellini) in de village zelf die na sluitingstijd nog open is, aanrader. Kan je er mooi dagje van maken ;).
 
Ik hoorde net gister dat de witte alleen gebruikt wordt door homo's en/of vrouwen.
 
Hmm, heb nu nog een witte G1 HTC, toch maar es bij de gaypride kijken dan :eek:

Bedankt voor de link Nosig! Zag er leuke apps voorbij komen! Potverdorie, wat ben jij actief op dit forum zeg..
 
Als je dan toch een Vodafone Ondernemersbundel neemt, is ie bij phoneshop.nl dan niet voordeliger? Bij bv een bundel van €50 kost ie €251. (2 jaar)

Kan je even een directe link geven? Ik zie geen ondernemersbundels zo snel namelijk (en ik weet zeker dat je wat over het hoofd ziet of het moet net een heeeeele mooie aanbieding zijn).
 
jaja, en van zo'n aanbieding is Nosig even stil van.. en dat al 3 minuten..

Ok schat, ga er dan even op zitten met je gat, zodat, het weer dooit en kun je weer op pad..
 
Zie je niet iets over het hoofd?
Abo kosten: 25 euro
Abo kosten na 6 maanden: 50 euro

of had je dat wel gezien?:)
 

Phoneshop ondernemersbundel 500 minuten incl Iphone 3GS 16G (actie 6 maanden helft abo):
Abokosten over 2 jaar: 150+900 = 1050 euro + 19% BTW = 1250 + 251 = 1501 euro.

Vodafone ondernemersbundel sim only 500 minuten + losse Iphone 3GS 16G (geen actie nog):
Abokosten over 2 jaar: 32 euro x 24 maanden = 768 euro + 19% BTW = 914 + 575 = 1489 euro.

Scheelt niet veel, scheelt je naar Belgie rijden in ieder geval . Dus wat dat betreft prima actie. Als je even wacht komen de sim only's ook wel weer in de aanbieding bij Vodafone, vaak ook 6 maanden voor de helft. In dat geval zou je ca. 125 euro besparen over 2 jaar in vergelijking met de phoneshop aanbieding. Maar je ziet dat je wel daadwerkelijk voor die telefoon betaalt. Maar de marge valt erg mee in dit geval.
 
Last edited:
Back
Top