Vrijdag 8 juli: DE Airwork BBQ 2011 !!!!

Vrijdag 8 juli: DE Airwork BBQ 2011 !!!!


  • Total voters
    19
Top! Ik ben ook van de partij.

@Immortal: we kunnen wel weer carpoolen vanuit Utrecht, dit keer zonder gips ;)
 
BBQ datum nadert gestaag, wat denken jullie van indicatief schema;

1700-1900 verzamelen en borrelen
1900-2030 BBQ up and running
2030- ---- naborrelen

Prijs van restaurant het Vliegveld uitgebreide BBQ is 22 EUR incl salades ed. We hebben een plek aan terras direct aan apron van het "groenste vliegveld" van Nederland. Bij Regen ook beschut door partytent.

Ik zal komende week airwork rekening nummer bekend maken waarop gestort en dus aangemeld kan worden. Bij goed vliegweer bestaat mogelijkheid om per kist aan te komen en voor terras te parkeren (NOSIG en MELVIN; KLM aeroclub??!). Veld is tot 2000, soms wat langer, geopend (voor vertrekkende kisten).

Greetz
Juliet Wiskey
 
Het gaat mij niet lukken om te komen ivm een andere afspraak die ik echt niet kan afzeggen. Helaas!
Heel veel plezier iedereen :biertje:
Groet-je
B 747
 
Ik had best graag afgekomen, maar zal die avond aan het werk zijn tot middernacht (als het een beetje wil meevallen, en anders nog veel langer). Volgend jaar beter, en inderdaad graag iets langer vooruit plannen.
Cs.
 
Ik ben maar even zo vrij geweest om een lijstje te maken met de mensen die komen:

André
AriVidecci
TNCC
JulietWiskey
Nosig
richie1240
Phoenix
PH-FLY
Diana
Folberts
Immortal
Stabilo (indien geen linetraing)
PH-JPC
MelvinR

Mensen de gestemd hebben voor 8 juli maar nog geen reactie hebben gegeven:
-arjen
BoeingFreak
eagle5
Jeans
Terminal Veloci
WP

Is er al een rekeningnummer bekend waar we de 22 euro naar kunnen overmaken?
 
Last edited:
AIRWORK BBQ EN BORREL

AIRWORK BBQ EN BORREL

De speciale evenementencomissie heeft een speciaal rekening nummer geopend waarop de 22 Euro gestort kan worden;


graag OVV AIRWORK naam.

rek nr 102 197 393
tnv M Hogezand
te Amsterdam

Dus tot de 8ste iedereen, en details over de officieele AWA (Airwork After Party) worden ter zijner tijd bekent gemaakt door Q-nimbus ; ) :biertje:

JW
 
Via PB aan JulietWiskey had ik mij aangemeld en het bedrag inmiddels ook overgeschreven. Bij dan ook maar even in het topic mijn aanwezigheid gemeld. Tot de 8e!
 
AIRWORK VLAG

Heren vliegers, wannabees, blauwen, en andere reislustigen,

Weten jullie waar de AIRWORK tm vlaggen zich op dit moment bevinden? Graag wil ik ze retour, en ceremonieel hijsen (taak voor Art Horizon of Diana) op de BBQ 8 juli op Vliegveld Hilversum, zodat eenieder weet

a) waar men moet zijn
b) waar toch die gezellige club mensen van zijn (antwoord; creme de la creme van AIRWORK natuurlijk).

Info en tips hoor ik graag, evenals de te nemen akties om ze op de plaats van bestemming te krijgen.

A bientot,

Juliet Wiskey :biertje:
 
Ja als die d'r achter komt dan wordt mijn verlof ingetrokken!

Gelukkig zijn er inmiddels aardig wat airworkers in de Folberts casa over de vloer geweest en die weten net als ik beter! Mevrouw Folberts is wel relaxed. Ze moet wel want ze is al bijna twee jaar met me getrouwd en anders hou je zoiets niet vol! ;)
 
Back
Top