Vrijdag 8 juli: DE Airwork BBQ 2011 !!!!

Vrijdag 8 juli: DE Airwork BBQ 2011 !!!!


  • Total voters
    19
Bedankt voor de organisatie en gezelligheid, wederom een uitstekende (en dure ;)) avond! :biertje:
 
Was superrelaxed en gezellig, ik had zo door kunnen rijden om het dunnetjes over te doen tijdens een Dorinth borrel. Hilversum was prima locatie, het was goed weer, de BBQ was goed verzorgd - al misten we natuurlijk wel onze captain BBQ El Stevo... - en dat het all inclusive was, was best handig.

Dank aan JW en Folberts!
 
Ik heb ook genoten. Ik was ook graag wat langer gebleven maar plicht riep mij op ergens anders te zijn. Als het volgende keer ook op Hilversum is ben ik er weer bij.
 
Ik vond het ook een geslaagde avond! Bedankt voor het organiseren FOLBERTS! En ook nog bedankt voor de lift Wutang!
 
Vanuit bloedje warm Sardinie; top dat het allemaal nog een soort van op z n pootjes terecht is gekomen... Ik zal met de andere afwezige, Andre, tzt een borrel organiseren op Oost in het Dorinth of wederom "op het groenste vliegveld van Nederland ".

Folberts; dank voor het overnemen van de organisatie, eventuele bancaire kwesties handelen we eind deze week af !

Happy landings,

JW
 
Een verlate reactie van mij, maar het was super gezellig!

Het vlees heeft goed gesmaakt. Ook iedereen bedankt voor het uitwisselen van de nodige informatie.

Tot de volgende keer!
 
Was zeker geslaagd! Mooie locatie, gezellige bediening en een compleet verzorgde BBQ. Ik houd me aanbevolen voor de volgende keer!

Iedereen bedankt voor de gezellige avond. JW en Folberts bedankt voor de organisatie!

Groet,
PH-FLY
 
Voor herhaling vatbaar, heb genoten. Prima locatie, top service, top BBQ, top gezelschap!
 
Back
Top